Skocz do zawartości

honda cb 50 j


rafal85rtc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich z racji tego ze mój 1 post :wink:

jestem posiadaczem wyżej wymienionej hondy :) nie dawno co skończyłem składanie i natrafiłem na problem sprawa dotyczy tłumika otóż jest on zapchany :sad: bez niego motorek fajnie się wkręca na obroty tak gdzieś do 12 tys a gdy go założę muli go do 4 tys po czym gaśnie i słychać syczenie z głowicy .w jaki sposób go odróżnić i jak się pozbyć tej dodatkowej rurki w środku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć do ogniska i poczekaj z pół godzinki. Sam się wypali. Potem wytłuczesz i wysypiesz z niego to co zalegało. A w międzyczasie szukaj nowego lub zdrowej używki.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rade temat ogarnięty :biggrin:

widziałem parę tematów na forum odnośnie podniesienia mocy (przelot w tłumiku) to już mam ogarnięte(przyspieszacz zapłonu w magnecie) tez ogarnięte zrobiony na sztywno z wczesnym zapłonem, (wałek rozrządu wyższe krzywki) to muszę wymienić bo mam standard (zmiana gaźnika) i tu nasuwa się pytanie z czego dokładnie dopasować lub jak przerobić standardowy?? mile widziane odpowiedzi osób co przerabiały temat :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ja posiadam taki klasyk niestety nie w ramie oryginalnej:P jest on wrzucony do jakiejś Aprilii i przerobiony aby zapalał bez akumulatora... Ja przy nim jedyne co robiłem to szlif i regulacja zaworów. Gaźnik mam nie oryginalny niestety nawet nie wiem z czego on pochodzi, ale na nim jest dość zrywny i ma w miarę moc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M`piotrek`Z jej nie trzeba przerabiac bo aku jest tylko na oswietlenie wiec pali sie ja normalnie z kopki a w tej ramie od aprilli ile ci leci?? bo ja jak narazie swoja orginalna lecialem 68 km/h lecz okazalo sie ze nie ma sprezania bo jeden pierscien byl pekniety ciekawe ile teraz po remoncie bedzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj złożyłem lecz okazało się dalej brak kompresji :mad:(4.75 na mierniku) według etki 9.5. lecz po jeździe próbnej znaczne polepszenie ciągnie na każdym biegu do końca nie zależnie czy samemu czy w dwie osoby, nie rozumiem o co kaman???jutro zawory trafia do dotarcia oraz gniazda zaworowe mam nadzieje ze to coś pomoże :biggrin: ja złoże i zrobię jazdę próbna napisze co i jak :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...