rafal85rtc Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 witam wszystkich z racji tego ze mój 1 post :wink:jestem posiadaczem wyżej wymienionej hondy :) nie dawno co skończyłem składanie i natrafiłem na problem sprawa dotyczy tłumika otóż jest on zapchany :sad: bez niego motorek fajnie się wkręca na obroty tak gdzieś do 12 tys a gdy go założę muli go do 4 tys po czym gaśnie i słychać syczenie z głowicy .w jaki sposób go odróżnić i jak się pozbyć tej dodatkowej rurki w środku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Wrzuć do ogniska i poczekaj z pół godzinki. Sam się wypali. Potem wytłuczesz i wysypiesz z niego to co zalegało. A w międzyczasie szukaj nowego lub zdrowej używki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 dzięki za rade temat ogarnięty :biggrin: widziałem parę tematów na forum odnośnie podniesienia mocy (przelot w tłumiku) to już mam ogarnięte(przyspieszacz zapłonu w magnecie) tez ogarnięte zrobiony na sztywno z wczesnym zapłonem, (wałek rozrządu wyższe krzywki) to muszę wymienić bo mam standard (zmiana gaźnika) i tu nasuwa się pytanie z czego dokładnie dopasować lub jak przerobić standardowy?? mile widziane odpowiedzi osób co przerabiały temat :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 panowie nikt nie posiada takiego klasyka???w necie jest strasznie mało informacji odnośnie tego modelu :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Ja posiadam taki klasyk niestety nie w ramie oryginalnej:P jest on wrzucony do jakiejś Aprilii i przerobiony aby zapalał bez akumulatora... Ja przy nim jedyne co robiłem to szlif i regulacja zaworów. Gaźnik mam nie oryginalny niestety nawet nie wiem z czego on pochodzi, ale na nim jest dość zrywny i ma w miarę moc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 M`piotrek`Z jej nie trzeba przerabiac bo aku jest tylko na oswietlenie wiec pali sie ja normalnie z kopki a w tej ramie od aprilli ile ci leci?? bo ja jak narazie swoja orginalna lecialem 68 km/h lecz okazalo sie ze nie ma sprezania bo jeden pierscien byl pekniety ciekawe ile teraz po remoncie bedzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Nie mam licznika lecz coś koło 50 pojedzie;P nie jest to imponujący wynik ale jednak rama jest troche ciężka jak na ten silnik a poza tym ma przełożenie 10-50 to też traci na v-max...:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 wczoraj złożyłem lecz okazało się dalej brak kompresji :mad:(4.75 na mierniku) według etki 9.5. lecz po jeździe próbnej znaczne polepszenie ciągnie na każdym biegu do końca nie zależnie czy samemu czy w dwie osoby, nie rozumiem o co kaman???jutro zawory trafia do dotarcia oraz gniazda zaworowe mam nadzieje ze to coś pomoże :biggrin: ja złoże i zrobię jazdę próbna napisze co i jak :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 wszystko złożone i kilka jazd było moc ta sama co była jedynie co to diametralna poprawa pracy silnika równo trzyma wolne obroty nie zależnie czy zimny czy rozgrzany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.