Kacper Bareła Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witam . Mam pewnie problem z hondą rebel :(Motorek był zawsze bez problemowy , ale pewnego razu poszły pierścionki olejowe , a za razem duże koszta pierścionków , więc postanowiłem kupić 2 silnik z nowymi pierścionkami i przełożyłem silnik , wszystko było okej , gdy nagle wieczorem wyjeżdzałem rebelką i nie chciała palić ze starteru , ale co się okaząło nic z elektryki nie działa ;/Światła świecą jak się da 1/4 gazu , klakson ledwie trąbi ;cCo może być tego przyczyną ? ;/Odłączyło się coś w silniku lub coś się spaliło ? ;/Od razu mówie , że bezpieczniki wszystkie są wymienione na nowe ... :)Proszę o szybką pomoc :)Aaa i jest to honda rebel 125 z 1997/8 rok ;) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Komplet pierścieni do tego to ok 400zł za komplet oryginalnych z Hondy. Jeśli ten nowy silnik był tańszy to na prawdę z lekka podejrzane. Sprawdź sobie ładowanie miernikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Bareła Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Widziałem pierścionki oryginale za prawie 600zł ;s , a nowy silnik 600zł równe , a jakby coś padło w silniku to zawsze mam 2 silnik :-) ostatnio podłaczyłem pod prostownik , ale też nic nie dało ;/ jak włącze na zapłon powinna się świecić kontrolka od luzu , działać klakson oraz ele. starter ;d , ale nic nie działa , po prostu 0 ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Ty nie masz sprawdzać jak działa prostownik tylko czy alternator w ogóle coś ładuje. Jeśli tak to akumulator skończył swój żywot i nie przyjmuje napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Bareła Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Przepraszam Cię , ale akumulator kupiłem nowy bardzo nie dawno :) jakoś razem ze silnikiem albo trochę nawet po , więc akumulator musi być dobry , bo wątpie , żeby od tak sobie strzelił :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 no chyba masa w kosmosie, nie zapomne sytuacji jak kiedys nie podlaczylem masy w ER5 i poszla bokami przez regulator - wszystko sie palilo po zalaczeniu rozrusznika Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Bareła Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 jutro rozbiorę cały motorek , bo idzie do malowania , więc będę miał wszystko na wierzchu , może dojdę dlaczego nic nie działa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Bareła Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Bezpieczniki wymienione wszystkie , akumulator padł , ale nowy jest i jest to samo , grzebałem w kablach w silniku , ale jak było tak jest ;/ nie mam pojęcia co może być , zaprowadziłbym ją do elektryka , ale nie wiadomo jaka będzie tego cena , musze podjechać i zapytać , może wtedy się dowiem co jest nie tak , bo ja już nie mam glowy ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 No i nadal nie wiemy czy sprawdziłeś ładowanie, czy może tego nie zrobiłeś ? A jak sprzęt w częściach to trochę po jabłkach aż do złożenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Bareła Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 nie ma wcale ładowania ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 To masz do sprawdzenia stan alternatora. Jest temat Montera o tym jak to wykonać. Po za tym na świeżym akumulatorze cokolwiek działa w motocyklu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Bareła Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 powinno , sprawdze alternator , być może to będzie przyczyną :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.