Shinigami Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Jesteś absolutnie pewien, że sam sobie poradzisz ? Gdyby to był jakiś singiel albo prostacka rzędówka to nie bylibyśmy uszczypliwi ale ty tutaj walczysz z jednym z pierwszych EFI w motocyklach a te układy nawet w tamtych latach były bardzo skomplikowane. Ja ze swoim motocyklem się poważnie narobiłem żeby to pracowało. Dobrze się zastanów czy podołasz, bo masz wszystkie czynniki zmniejszające Twoje szanse.Ale jeśli czujesz się na siłach to masz na wstępie: -Tak ustawisz sam bez ustrojstwa, jest pokrętło wychodzące z baterii wtryskowej służące do ustawiania przepustnic w pozycji wyjściowej ewentualnie linka gazu jest zbyt mocno naciągnięta- Silnik trzyma wysokie jałowe obroty, bo jak ktoś stwierdził nikt tego nie ustawił alboa) nikt nie robił synchronizacji dolotu i inaczej nie będzie pracowałb) jest koszmarne lewe powietrze (Limo wspominał), bo źle poskładałeś dolot lub jest nieszczelnośćc) jeśli tam jest układ z dwiema przepustnicami na jedną gardziel to komputer jest trybie awaryjnym albo ciągle na ssaniu. W obu przypadkach komputer podnosi obroty silnika przy okazji szeregu innych rzeczy, których nie opiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.