Skocz do zawartości

gpz 1100 unitrack 1987r na wtryskach


kaczorek123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś absolutnie pewien, że sam sobie poradzisz ? Gdyby to był jakiś singiel albo prostacka rzędówka to nie bylibyśmy uszczypliwi ale ty tutaj walczysz z jednym z pierwszych EFI w motocyklach a te układy nawet w tamtych latach były bardzo skomplikowane. Ja ze swoim motocyklem się poważnie narobiłem żeby to pracowało. Dobrze się zastanów czy podołasz, bo masz wszystkie czynniki zmniejszające Twoje szanse.

Ale jeśli czujesz się na siłach to masz na wstępie:

 

-Tak ustawisz sam bez ustrojstwa, jest pokrętło wychodzące z baterii wtryskowej służące do ustawiania przepustnic w pozycji wyjściowej ewentualnie linka gazu jest zbyt mocno naciągnięta

- Silnik trzyma wysokie jałowe obroty, bo jak ktoś stwierdził nikt tego nie ustawił albo

a) nikt nie robił synchronizacji dolotu i inaczej nie będzie pracował

b) jest koszmarne lewe powietrze (Limo wspominał), bo źle poskładałeś dolot lub jest nieszczelność

c) jeśli tam jest układ z dwiema przepustnicami na jedną gardziel to komputer jest trybie awaryjnym albo ciągle na ssaniu. W obu przypadkach komputer podnosi obroty silnika przy okazji szeregu innych rzeczy, których nie opiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...