Skocz do zawartości

Virago 250 - Problem


kamal068
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ... Mam z nią problem, a mianowicie jechałem do kumpla i ni stąd ni zowąd zgasł mi, przy odpalaniu wgl nie miał mocy. Na pierwszy rzut oka, to był zawalony gaźnik ... Ale przywiozłem moto do siebie, zdjąłem gaźnik, przeczysciłem nawet dwa razy, wszystkie przewody, potem złozyłem ... Odpalił normalnie, przejechałem nim koło 3 kilometrów i znowu to samo, lecz tym razem nawet odpalić nie chciał i nie chce. Szukałem w google, pytałem znajomego mechanika i dupa blada. Może Wy coś wiecie, bądź mieliscie podobny problem? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

_______________________________

Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!

Jestem początkującą motocyklistką. W moje ręce dostała się Yamaha Virago 250 z 1993 roku. Niestety dopiero wszystkiego zaczynam się uczyć.

Na samym początku okazało się, że kruciec był pęknięty. Zawiozłam do mechanika i zostało to naprawione i wszystko ustawione. Ostatnio przez nawał pracy stał chwile w garażu i kiedy próbuje go odpalić jak zawsze to jest problem- działa tylko na ssaniu. Jaka może być przyczyna?

kolejnym moim problemem to kranik na którym są oznaczenia ON, PRI, RES. Czytałam o tym ale tak na prawde nie wiem jak ustawić kiedy używam motor, kiedy stai itd.

Bardzo bym była wdzięczna za wysłumaczenie mi tego i za wskazanie jeszcze jakiś innych rzeczy które powinnam doczytać by wiedzieć a nie być ciemna w tym.

Z góry dziękuje!

Klaudiaa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... no cóż tak ma być że motocykl pali się na ssaniu,(pod warunkiem ze wszystko dobrze zrobione) a przy odpowiednich warunkach (np. wysokich temperaturach otoczenia) nie zawsze jest to konieczne, są też silniki nowocześniejsze z automatycznym ssaniem, gdzie dzieje się to samoczynnie ale Ty masz ssanie ręczne więc musisz palić na ssaniu ,niech silnik popracuje tak kilkadziesiąt sekund, po czym odpuszczasz ssanie i dalej spokojnie na wolnych obrotach aż się nieco nagrzeje a później siadaj i jedź... kranik ustaw sobie na znak "ON" do jazdy zawsze po tankowaniu, w podróży gdy zaczniesz odczuwać że motocykl słabnie i się krztusi (oznaka braku paliwa) podczas jazdy lub po zatrzymaniu się przekręć kranik na znak "RES"(rezerwa) i zatankuj motocykl na najbliższej stacji , natomiast podczas dłuższego postoju (noclegu w trasie lub po powrocie do domu) kranik ustaw w pozycji "PRI" czyli zamknięty i to wszystko ...przyjemnej jazdy i użytkowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...