Skocz do zawartości

Virago 250 - Problem

kamal068
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ... Mam z nią problem, a mianowicie jechałem do kumpla i ni stąd ni zowąd zgasł mi, przy odpalaniu wgl nie miał mocy. Na pierwszy rzut oka, to był zawalony gaźnik ... Ale przywiozłem moto do siebie, zdjąłem gaźnik, przeczysciłem nawet dwa razy, wszystkie przewody, potem złozyłem ... Odpalił normalnie, przejechałem nim koło 3 kilometrów i znowu to samo, lecz tym razem nawet odpalić nie chciał i nie chce. Szukałem w google, pytałem znajomego mechanika i dupa blada. Może Wy coś wiecie, bądź mieliscie podobny problem? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ...

• 1 rok później...

Witam!

Jestem początkującą motocyklistką. W moje ręce dostała się Yamaha Virago 250 z 1993 roku. Niestety dopiero wszystkiego zaczynam się uczyć.

Na samym początku okazało się, że kruciec był pęknięty. Zawiozłam do mechanika i zostało to naprawione i wszystko ustawione. Ostatnio przez nawał pracy stał chwile w garażu i kiedy próbuje go odpalić jak zawsze to jest problem- działa tylko na ssaniu. Jaka może być przyczyna?

kolejnym moim problemem to kranik na którym są oznaczenia ON, PRI, RES. Czytałam o tym ale tak na prawde nie wiem jak ustawić kiedy używam motor, kiedy stai itd.

Bardzo bym była wdzięczna za wysłumaczenie mi tego i za wskazanie jeszcze jakiś innych rzeczy które powinnam doczytać by wiedzieć a nie być ciemna w tym.

Z góry dziękuje!

Klaudiaa ;)