koleś Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 mam problemy z ładowaniem w mzetz 250,mianowicie w ogóle go nie mam,kontrolka stale sięświeci przy włączonym silniku,może spalił się regulator napięcia,ale on nie jest czarny nawet po zdjęciu tej osłony wszystko wygląda ok! może spalił się wirnik albo te cewki na nim ? co mam zrobić, jak sprawdzić co się spaliło, a może jakiś kabelek się odłączył ? ale już patrzyłem ,wszystko popodłanczane !czy można założyć regulator napięcia np. od malucha do mz ? ps.zapłon działa bez problemu tylko świeci się stale ta czerwona kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Szanowny kolego.Na początek uzyj opcji "Szukaj w tym dziale" to taki wyszukiwacz na dole prawej. Ja na pierwszej tylko stronie znalazłem 8 postów z tematem "ładowanie". Poszukaj, poczytaj - potem napisz lub zapytaj. Mnie się nie chce po raz któryś tam pisać o tym samym. Pewnie innym też. Zobacz posta "Przed wyjazdem...." i innych kilkanaście z tym tematem. Naucz się sam rozwiązywać problemy w oparciu o tę wiedze. W innym przypadku awaria poza dostepem do sieci udupi cię na bank.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Regulator napiecia od malucha juz ktos zalozyl z forumowiczow (poszukaj na forum, bylo o tym) a moze szczotki juz sie wytarly i dlatego nei ma ladowania. Wiecej Ci nie moge pomoc, bo sie nie znam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Rzeczy przez które moze nie byc Ladowania: PIerwszą rzeczą która nalezalo by sprawdzic to SZCZOTKINastepną rzeczą która mogla uledz zepsuciu jest regulator napięcia(Jesli To Jest Pruzyczyna tO zAKUP rEGUlator Elektroniczny (POLSKI) jest on o wiele tanszy i i duzo lepiej sie sprawuje (tzn. moto ladniej,równiej chodzi na biegu jałowym itd.)Naslepną rzeczą Którą nalezalo by sprawdzic jest wirnik....Ja U siebie musialem Wymienic Tą plytke(chyba to sie nazywa prostownik regulatora napięciA) Wiec TO Tez nalezalo by sprawdzic! Tylko nastepnym RAzem Bardziej Przyglądaj sie TEMAToM Na NASZYM FORUM KOLEGO!!! POzdrawiam Veteranos! ;) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Rzeczy przez które moze nie byc Ladowania: PIerwszą rzeczą która nalezalo by sprawdzic to SZCZOTKINastepną rzeczą która mogla uledz zepsuciu jest regulator napięcia(Jesli To Jest Pruzyczyna tO zAKUP rEGUlator Elektroniczny (POLSKI) jest on o wiele tanszy i i duzo lepiej sie sprawuje (tzn. moto ladniej,równiej chodzi na biegu jałowym itd.)Naslepną rzeczą Którą nalezalo by sprawdzic jest wirnik....Ja U siebie musialem Wymienic Tą plytke(chyba to sie nazywa prostownik regulatora napięciA) Wiec TO Tez nalezalo by sprawdzic! Tylko nastepnym RAzem Bardziej Przyglądaj sie TEMAToM Na NASZYM FORUM KOLEGO!!! POzdrawiam Veteranos! ;) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.