Skocz do zawartości

Silnik Pocket bike


Rekomendowane odpowiedzi

Może do motorynki by starczył. Sensowne jest jedynie użycie go w rowerze jako wspomagający. Podstawowe 2 wady to sprzęgło odśrodkowe i tylko jeden "bieg". Poza tym konstrukcyjnie trudna sprawa z racji braku zębatek na półcalowe łańcuchy pasujących na wałek zdawczy tego silnika. Trzeba mieć conajmniej tokarkę, żeby to przeskoczyć, a i sam pomysł używania niestandardowych zębatek (z wieloklinem wstawionym z innej) jest marny.

Do Ogara polecam swap silnika Lifan 139, czterobiegowy płaski jak w mini-chopperku czy GB street. Jeźdżę na tym i chwalę sobie. Jak już wybierać motorower pod swap to taki, który nie ma tylnej zębatki na sztywno z kołem.

www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...