Skocz do zawartości

Odpowietrzenie pompy wspomagania


michal.051
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pompa w mondku zaczęła ostatnio gubić olej, zabrałem się za uszczelnienie, przy okazji wymieniając łożyskowanie, pasek i rolkę napinacza, praca pompy i napędu ucichła, oleju nie ubywa ale mam kolejny problem z odpowietrzeniem układu.

Najłatwiejszy sposób odpowietrzenia układu kręcąc kierownicą prawo-lewo nie pomaga, w układzie wciąż jest powietrze, od pełnego stanu w zbiorniczku dolałem jeszcze ok 150ml, bo ubyło. Nie mam już pomysłu, ani cierpliwości, może jest jakiś sposób na pozbycie się powietrza?

jutro spróbuję poodkręcać jeszcze przewód wysokiego napięcia, ale to w sumie bez sensu bo musiałbym robić to na odpalonym.

Macie jakieś pomysły? bo nie ukrywam że już mnie ręce bolą od tego kręcenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw w spokoju.Olej się uspokoi i powietrze się ulotni.Zwykle się na początku mocno pieni.Układ wspomagania sam się odpowietrza.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w rover jak zmienialem plyn to odpowietrzenie polegalo na odpaleniu silnika i kreceniu kierownicy raz w prawo raz w lewo bez odpalenia silnika nic sie nie dzialo , na poczatku pompa widac mielila plyn bo strasznie sie pienil ale po chwili dolalem i 4 rok dziala jak igla .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cała akcja była przeprowadzana na odpalonym silniku rzecz jasna. podejrzewam że niektóre elementy wewnątrz pompy nie są już pasowne po całej akcji mycia i rozbierania i stąd brak ciśnienia.

no nic rozbiorę to jeszcze raz, zaspokoję swoją ciekawość w międzyczasie szukam używki a auto pójdzie do żyda po wszystkim ... normalnie brak słów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zawór ciśnieniowy na wyjściu z pompy.Wystarczy mały syfek a ciśnienia już nie uzyskasz.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem, rozbiorę to jeszcze raz, bo chyba przesadziłem z grubością uszczelki, oryginalnie była dosłownie grubości pergaminu, a ja trochę nie potrzebnie poprawiłem fabrykę, ogólnie to już kres jej żywota, wałek wyrobiony w okolicach uszczelniaczy, śladowo. póki uszczelniacze będą świeże to może będzie trzymać. zaworu o którym piszesz nawet nie tknąłem,

jestem negatywnie nastawiony, a jazda autem to rzeźnia, o ile podczas przyspieszania da się łatwo zmienić kierunek jazdy, to podczas hamowania jedzie gdzie chce. za bardzo to niebezpieczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...