grucha87 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 a co powiecie o tym gaźniku do lc4 620 95rok?gaźnik jest z crf z roku 2006. bo cena niezła http://allegro.pl/show_item.php?item=2568063250gaźnik pochodzi z crf 450 . CZy do lc4 620 z 95roku trzeba będzie coś przerabiać(dysze,krócce)? ga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Tak wejscie z airboxa będzie napewno inne, ja dorabialem pierścień, a gaźnik był z YZF426, reszta pasuje, powinieneś jeszcze manetę z dwoma linkami wstawić, ale podobno da się na jednej też. Nie poznasz moto jak go dobrze wyregulujesz, ale jesli ma zużytą przepustnice to go nigdy nie wyregulujesz i będzie gorzej niz z dellorto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 a z dyszami jak? Nie trzeba wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 oczywiścei że czeka cię regulacja, moze okazać się że np dysza wolnych jest za mała albo za duża, to dopiero podczas regulacji wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.