roofik5 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 kompletnie nie wiedziałem w jaki dział to wpakować więc z góry przepraszam. MAM 16 lat chce kupić motocykl (?) żeby spokojnie pocisnął 90 km to mi wystarczy wyglądał w miare dobrze (nie chce skutera/automatu) i był DOBRY co za tym słowem się kryje ? nie najdroższy i w miare mało awaryjny.. Nie piszcie kup yamahe tzr czy aprilie bo to wykracza za mój budżet. Mam na oku coś takiego co o tym sądzicie? http://www.konin.lm.pl/ogloszenie/28920/1856063/sprinter DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novex Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 110ccm nie pociśnie 90km/h. Chyba, że licznikowe, to może. Realne... około 70-80km/h już na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roofik5 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 powiedzmy że nawet 80 mi starczy co sądzicie o takim chińczyku bo nie ma się co oszukiwać jest to chińczyk. albo co polecicie w maire przyzwotiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novex Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 To nie lepiej 125ccm? Zmienisz nieco napęd i ta przelotówka 90 będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) To jest motorower, Kinroad XT50-18 (m.in pod brandem Sprinter występuje). Jest zarejestrowany jako motorower a pojemność motocykla. Zamiast się bawić w taką lewiznę (i w dodatku 4 biegi) kup chiński 125 z 5 biegami.Takie chińskie 125 mogę po 2 latach szczerze polecić. A dział nie bardzo, trzeba było założyc temat w "Przy Piwie". Edytowane 30 Lipca 2012 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roofik5 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 wszyscy mówicie 125, tylko że ja nie mam A1 a niestety kasa nie pozwala.. bo jak zrobie A1 to zostanie mi 1400 na motocykl.... pewnie że bym wolał 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 (edytowane) Jak widać masz paskudnie ograniczone fundusze. Na motorower (lub prawko i jakiegoś rozdupczaka >50cc ) Ci starczy a co z kaskiem, strojem pancernym i wachą? Nie idź w ślady tych, którzy przekonani o posiadaniu kodów na nieśmiertelność jeżdżą w samym kasku (i ewentualnie topliwych ciuchach, które dali sobie wcisnąć jako motocyklowe) i nawet łapawic nie mają o ochronie stawów i skóry nie wspominając. Ogólnie te pojazdy z poziomym silnikiem można polecić, sam mam dwa. Chinola - fabrycznie mał 72cc(!), oraz Ogara 200 po swapie na chiński silnik i chwalę sobie oba bardzo. Chinole manual to już kategoria "ciężkich motorowerów" i 50cc trochę się męczy przy masie sprzęta 120 kg. 72cc (zwany 80, bo 80-ek nie ma) jeszcze "przejdzie" jako moplik i nie wzbudza podejrzeń pod warunkiem posiadania napisu 49cm3 zamiast 72cm3 na cylindrze (gógiel podpowie), lata to na codzień jakieś 60 na godzinę po rozpędzeniu. Może i 80 prawie, ale to raczej dla udowodnienia, w idealnych warunkach.Ich podstawowa "wada" - zawory się rozregulowują częściej niż podaje instrukcja. Zajrzeć co 3000 km i i spokój, reszta pojazdu bez zastrzeżeń. Edytowane 31 Lipca 2012 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roofik5 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 (edytowane) Po głębszych przemyśleniach doszedłem do wniosku że 2500 zł to jest nic. Czekam jeszcze jeden rok myśle ze to 5 tysięcy uzbieram za tysiaka robie A1 i kupuję 125 jakąś honde nsrke albo cbr używaną za 4 tysie tak sądze. co sądzicie o tym żeby w wieku 17 lat robić A1? bo ja i tak myśle że na 250 jeszcze i tak nie jestem gotowy a 125 wystarczy. KASK mam dość drogi, spodnie + kurtkę będę miał za pół darmo tylko najpierw musze kupić moto. ;) Edytowane 31 Lipca 2012 przez roofik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 To jeszcze protektory, łapawice, buty i w drogę :)NSR - to ta cholera dwusuwowa, co lata 160? Jeśli w tym tempie zbierasz kasę na moto (nic złego) to Cię nie stać na nią. Nie chodzi o koszt zakupu tylko paliwa i remontów. Rób chociaż to A1, bo nie wiadomo jak będzie z tymi nowymi PJ, może będziesz podchodzić 6x, trochę chore te projekty, a szkoda nie mieć chociaż "karty małego woźnicy" natenczas. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roofik5 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 No to pozostaje cbrka. ; ) A1 za rok się zabiorę chyba że jeszcze taką opcje myślałem że 125 na 50 zarejestrowac ale to troche sprzeczne z prawem wiec tez lekka lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novex Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 cbr 125 to jest chyba najmniejszy motor w klasie 125ccm. mało wygodne, szczerze mówiąc. Bardziej polecałbym już większego chinolka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.