Skocz do zawartości

BMW r 1150 RT rp.2002 Brak iskry


wieswal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas jazdy skączył mi się pasek alternatora oczywiście powrót na holu. Po wymianie paska nie ma iskry na żadnym cylindrze, do cewki wys.napięcia dochodzi prąd przy załączonym zapłonie.W momencie startu prąd jest nadal a iskry brak. Nie mam pojęcia co steruję cewką i gdzie tego szukać i co ma wspólnego pasek z iską. PS. Jestem laikiem i proszę o jasne wytłumaczenie jak chłop krowie na rowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy skączył mi się pasek alternatora oczywiście powrót na holu. Po wymianie paska nie ma iskry na żadnym cylindrze, do cewki wys.napięcia dochodzi prąd przy załączonym zapłonie.W momencie startu prąd jest nadal a iskry brak. Nie mam pojęcia co steruję cewką i gdzie tego szukać i co ma wspólnego pasek z iską. PS. Jestem laikiem i proszę o jasne wytłumaczenie jak chłop krowie na rowie.

 

pod dolnym kołem pasowym od alternatowa jest czujnik impulsów- sprawdzić połączenie, i samą czujkę jeśli połączenie jest ok.

to ina daje sygnał

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod dolnym kołem pasowym od alternatowa jest czujnik impulsów- sprawdzić połączenie, i samą czujkę jeśli połączenie jest ok.

to ina daje sygnał

 

witam. miałeś rację w 100% w trakcie rozwarstwiania się paska frędzle dostawały się do czujnika jednocześnie go niszcząc dokumentnie. Koszt nowego to ok.1000zł.jeśli nie dostanę go taniej to sprzedam moto na części aby nikt nie miał z nim problemu. Sprzedawca z Bytomia (kawał drani aby tylko kasę włożyć do kieszeni a ty się martw i rób co chcesz )zapewniał o wymianie paska , filtrów i oleji na sezon kupując ją odbierałem go osobiście będąc zielonym jak moje BMW więc miałem laiczne podejście do takiej maszyny.Straciłem wiarę do BMW przejechałem około 8000 km a włożyłem prawie 3 koła +ten czujnik zapewne na tym nie koniec sezon trwa.Masz może pomysł lub namiary na używane części do RT?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

podaj mi na priv 7 ostatnich numerów nadwozia. może uda się zrobić dobrą cenę na nowy czujnik.

 

i za żadne skarby nie rozbieraj go na części !!!!

 

ewentualnie czujnik jest taki sam w :

r850/1100 wszystkie

r850/1150 r i rt

 

być może trafiłeś z motocyklem nie do końca w 10 i dodatkowo zraziłeś się sprzedawcą, ale generalnie z boxerami BMW nie ma żadnych większych problemów jeśli się przestrzega kilku zasad, jedną z nich jest kompletny przegląd przy zakupie.

 

pozdr

Edytowane przez doomi

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...