wieswal Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Podczas jazdy skączył mi się pasek alternatora oczywiście powrót na holu. Po wymianie paska nie ma iskry na żadnym cylindrze, do cewki wys.napięcia dochodzi prąd przy załączonym zapłonie.W momencie startu prąd jest nadal a iskry brak. Nie mam pojęcia co steruję cewką i gdzie tego szukać i co ma wspólnego pasek z iską. PS. Jestem laikiem i proszę o jasne wytłumaczenie jak chłop krowie na rowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Podczas jazdy skączył mi się pasek alternatora oczywiście powrót na holu. Po wymianie paska nie ma iskry na żadnym cylindrze, do cewki wys.napięcia dochodzi prąd przy załączonym zapłonie.W momencie startu prąd jest nadal a iskry brak. Nie mam pojęcia co steruję cewką i gdzie tego szukać i co ma wspólnego pasek z iską. PS. Jestem laikiem i proszę o jasne wytłumaczenie jak chłop krowie na rowie. pod dolnym kołem pasowym od alternatowa jest czujnik impulsów- sprawdzić połączenie, i samą czujkę jeśli połączenie jest ok.to ina daje sygnał Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieswal Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 pod dolnym kołem pasowym od alternatowa jest czujnik impulsów- sprawdzić połączenie, i samą czujkę jeśli połączenie jest ok.to ina daje sygnał witam. miałeś rację w 100% w trakcie rozwarstwiania się paska frędzle dostawały się do czujnika jednocześnie go niszcząc dokumentnie. Koszt nowego to ok.1000zł.jeśli nie dostanę go taniej to sprzedam moto na części aby nikt nie miał z nim problemu. Sprzedawca z Bytomia (kawał drani aby tylko kasę włożyć do kieszeni a ty się martw i rób co chcesz )zapewniał o wymianie paska , filtrów i oleji na sezon kupując ją odbierałem go osobiście będąc zielonym jak moje BMW więc miałem laiczne podejście do takiej maszyny.Straciłem wiarę do BMW przejechałem około 8000 km a włożyłem prawie 3 koła +ten czujnik zapewne na tym nie koniec sezon trwa.Masz może pomysł lub namiary na używane części do RT?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) podaj mi na priv 7 ostatnich numerów nadwozia. może uda się zrobić dobrą cenę na nowy czujnik. i za żadne skarby nie rozbieraj go na części !!!! ewentualnie czujnik jest taki sam w :r850/1100 wszystkier850/1150 r i rt być może trafiłeś z motocyklem nie do końca w 10 i dodatkowo zraziłeś się sprzedawcą, ale generalnie z boxerami BMW nie ma żadnych większych problemów jeśli się przestrzega kilku zasad, jedną z nich jest kompletny przegląd przy zakupie. pozdr Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez doomi Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.