Marcin Wiącek Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) Witam,Posiadam KTM EXC 400 z 2000 r. Motocykl chodzi tak naprawdę idealnie oprócz jednego szczegółu ostatnio zaczał zacinać się gaz oraz nie schodzi z obrotów do końca.Może powiem co było robione:- nowa linka gazu + roll gaz ponieważ był lekko nadpęknięty- gaźnik jest wyczyszczony i wyregulowany poprawnie w 100% Problem nadal nie rozwiązany, wiadomo gaźnik Keihen.Wyczytałem, że prawdopodobnie jest problem z blaszką od przepustnicy co będę sprawdzał z ojcem w sobotę bo będę dopiero w domu. Jak byście mogli mi podpowiedzieć czy może problem leżeć jeszcze w jakiejś innej części.Po tym jak zaczął zacinać się gaz moto nie był już jeżdżony ponieważ nie chcę nic uszkodzić a lubię dbać o sprzęt.Bardzo proszę o podpowiedzi. Ana no i jeszcze jedno pytanie jak można poznać, że to właśnie ta płytka jest winna temu? Widać na niej jakieś uszkodzenia? Edytowane 10 Lipca 2012 przez Marcin Wiącek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Do blaszki musisz się dostać od góry gaźnika, odkręcasz pokrywkę i wyciągasz wózek, blaszka nie może być popękana, ułamana ani zbytnio wytarta, sprawdź tez czy cała przepustnica nie ma zbyt dużego luzu w miejscu w którym pracuje. Zacinający się gaz może mieć wiele przyczyn, źle ustawiony gaźnik, zatkane dysze gaźnika, blokujące się linki, złe napięcie linek, złe poprowadzenie linek, lewe powietrze, jeśli masz pełne handbary to sprawdź czy grip nie ociera się o handbar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wiącek Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Do blaszki musisz się dostać od góry gaźnika, odkręcasz pokrywkę i wyciągasz wózek, blaszka nie może być popękana, ułamana ani zbytnio wytarta, sprawdź tez czy cała przepustnica nie ma zbyt dużego luzu w miejscu w którym pracuje. Zacinający się gaz może mieć wiele przyczyn, źle ustawiony gaźnik, zatkane dysze gaźnika, blokujące się linki, złe napięcie linek, złe poprowadzenie linek, lewe powietrze, jeśli masz pełne handbary to sprawdź czy grip nie ociera się o handbar. Handbary są zdjęte aktualnie bo wymieniam na nowe.Linki gazu są poprowadzone poprawnie i dobrze naciągnięte,Gaznik był wczoraj czyszczony w 100% i ustawiony w pewnym serwisie. Z tego co widzę zostaje płytka albo lewe powietrze ehh czyli koszta koszta :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Ja bym bardziej stawiał na źle ustawiony gaźnik, skoro przed było dobrze a po wymianach i ustawieniach źle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wiącek Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Ja bym bardziej stawiał na źle ustawiony gaźnik, skoro przed było dobrze a po wymianach i ustawieniach źle... Nie nie było dobrze trochę czasu po kupieniu a potem co raz bardziej zaczął się ten gaz zacinać teraz to wygląda tak, że jak moto jest wyłączony to wraca pięknie manetka na zapalonym jak się rozkręci szybko go to wraca ale nie do końca i zostaje na obrotach a jak rozkręcasz gaz powoli to potrafi manetka zostać w miejscu, np jak jechałem i pusciłem gaz to moto zaczął mi ciągnąć do przodu więc przestałem jezdzić po jednej takiej syt. żeby nie zrobić szkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Nie nie było dobrze trochę czasu po kupieniu a potem co raz bardziej zaczął się ten gaz zacinać teraz to wygląda tak, że jak moto jest wyłączony to wraca pięknie manetka na zapalonym jak się rozkręci szybko go to wraca ale nie do końca i zostaje na obrotach a jak rozkręcasz gaz powoli to potrafi manetka zostać w miejscu, np jak jechałem i pusciłem gaz to moto zaczął mi ciągnąć do przodu więc przestałem jezdzić po jednej takiej syt. żeby nie zrobić szkód.No to wiele wyjaśnia teraz, coś mechanicznie blokuję ci powrót przepustnicy. Do sprawdzenia rolgaz, linki, mechanizm w gaźniku gdzie zamocowane są linki(dojście z boku), oraz to co wcześniej mówiłem inspekcja całego wózka czyli blaszka, przepustnica itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wiącek Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 No to wiele wyjaśnia teraz, coś mechanicznie blokuję ci powrót przepustnicy. Do sprawdzenia rolgaz, linki, mechanizm w gaźniku gdzie zamocowane są linki(dojście z boku), oraz to co wcześniej mówiłem inspekcja całego wózka czyli blaszka, przepustnica itd. Wielkie dzięki za podpowiedź to w sobotę czeka nas rozkręcanie całego gaźnika i jak coś zamawianie części, ostro dali ciała z tą blaszką szczególnie z ceną za nią :/ mam nadzieje tylko, że będzie widać jeśli coś jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 widzialem akcesoryjna blaszke przepustnicy za pol ceny chyba co ok 300 zl , ale niestety nikt nie daje gwarancji ze sie to nie rozwali ( mocna stal narzedziowa) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wiącek Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 (edytowane) Witam, tak więc gaźnik rozebrany blaszka w idealnym stanie, wózek przepustnicy chyba jest troszkę wyrobiony. Jest jakaś możliwość naprawy tego? Edytowane 11 Lipca 2012 przez Marcin Wiącek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wiącek Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Blaszka przepustnicy okazała się jednak pęknięta. 500zł nowa ale motocykl chodzi idealnie teraz. Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.