Skocz do zawartości

HondaCr-80. Problemy i potrzebne dla mnie informacje .!


HondaCR-80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, a więc posiadam Honde CR 80.Mam kilka problemów dot. Tego motoru . !

 

#1

Po odpaleniu nie wchodzi na wolne obroty , Dokladniej jeżeli nie będzie sie jej dodawac gazu to ona gasnie.

#2

Strasznie kopci , jeżeli sie przyłozy reke do tlumika , to ten dym co wylatuje jest z olejem , na rece widac olej,

#3

Mozna załozyć elektryczny starter . ?

#4

Po wyciagnieciu jej z garazu nie chce odpalic na kopke tylko na popych ..

#5

Mozna zalozyc w niej licznik , Ktory pokazuje Predkosc,Obroty i aktualny Bieg ?

Ile takie cos kosztuje ?

 

 

 

A co do punktu

-5

-3

Jak to zrobic jest jakis poradnik ?

Edytowane przez HondaCR-80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#1 i #2 możliwe że uszczelniacz na wale od strony sprzęgła jest uszkodzone i ciągnie olej ze skrzyni. Stąd problemy z pracą silnika i kopceniem.

 

#3 na 90% jest to nie wykonalne

 

#4 możliwe że winny za to jest uszczelniacz z pkt 1 i 2. Tak swoją drogą to ile mth ma góra silnika bo i tu może być przyczyna

 

#5 Są takie liczniki, lecz bez info o biegu, koszt od 500 w góre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sie da ale watpie zeby to bylo takie proste jak nie ma miejsca na rozrusznik, trzeba by bylo przerobic kartery albo zrobic mocowanie rozrusznika i musial byc wspawac jakos ten zembatke na magneto zeby jakos krecil tym walem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byc moze zalewa ja. Moze sie dysza odkrecila, lub regulacja gaznika. Rozrusznik w CR? A po co? jak bedzie wyregulowana sprawna to bez problemu z kopa odpali. Nie zalatwisz problemu odpalania rozrusznikiem. Zresztą obwód ładowania i konstrukcja rozrusznka nie wchodzi raczej w gre, tam nie ma miejsca w karterach

 

wymień na DT to bedziesz miał to wszystko bez kombinAcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chciałeś mieć endurko to trzeba było kupić jakąś dt czy innego pierdzipęda. Tu masz crossa i nie ma z nim miejsca na takie pateny. Wiesz wszystko się da założyć, ale w twoim przypadku to zapewne koszty części i robocizny wyjdą pewnie tyle co warte jest moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny problem w mojej cr 80 ciężko odpalał był głośny dużo kopcił nie wchodził na wolne obroty.Po zmierzeniu kompresji okazało się że ma 6 barów trzeba było wymienić tłok,uszczelniacze wału,łożysko główki ramy,watę w tłumiku,zrobić honowanie i regulacje gaźnika.Od tej pory wszystko jest ok.Powinna odpalać od kopa a nie na po pych sprawdź na innej świecy.

Edytowane przez mati9714
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...