mr.kruk Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Witam.Może mi ktoś podać namiary na książki serwisowe, schematy, poradniki jak poskładać tego statego trupa w kupe... Poszukuję części jak najtańszym kosztem, mianowicie chodzi mi o takie części:* podkładki do silnika ( komplet wszystkich podkładek )* tłok* zakład szlifierski, szlif cylindra jaknajtańszym kosztem we wrocławiu, pewniak żeby nie zj.... cylindra* króciec ssący ( nie wiem jak sie dokładnie nazywa w tym modelu, połączenie membrany z gaźnikiem ) Przydałoby się:* porada magika od elektryki ( nie ogarniam tego wszyskiego )* książki jak to składać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 A to taki problem troche samemu podziałać? 3s szukania w google i znalazlem manual.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.kruk Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 manuala mam, nie ma w nim schematów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Jak nie znajdziesz poprostu w google, to poszukaj słownika, najlepiej technicznego polsko-włoskiego. Na włoskich stronach internetowych napewno takie schematy będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Części silnikowe pasują od Cagivy Mito. Z tym szlifem to nie tak prędko, oryginalnie cylinder był na Nicasilu. Chyba, że masz wstawioną tuleję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.kruk Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Ja to kupiłem jako trupa. jak rozebrałem głowicę, cylinder to sie za głowe złapałem.Normalnie powinno być wszystko z uszczelkami, debil ( poprzedni właściciel czy kto to tam robił ) wszystko było na czerwonym silikonie.Głowica komora spalania jest zjechana jakby ktoś to dłutem bił, a tak naprawdę to od pękniętego pierścienia. To nie wiem co mam z tym zrobić.Tłok do wywalenia, cały zarysowany i pęknięty.Jedynie gdzie uszczelka była to pod cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.