endurowiec5 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 (edytowane) Zastanawiam się jeszcze nad jakąś 125. Jak się będzie Sx'em jeździło w lesie, zawieszenie itp? Niby to samo, ale charakterystyka silnika sx jest bardziej sportowa. Co lepsze na podjazdy i w piasek żwirowy sx czy exc? Jakie są różnice budowy silnika pomiędzy tymi dwoma motocyklami? Dodam, że motocykl ma być z roku 03-04. Edytowane 30 Kwietnia 2012 przez endurowiec5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zastanawiam się jeszcze nad jakąś 125. Jak się będzie Sx'em jeździło w lesie, zawieszenie itp? Niby to samo, ale charakterystyka silnika sx jest bardziej sportowa. Co lepsze na podjazdy i w piasek żwirowy sx czy exc? Jakie są różnice budowy silnika pomiędzy tymi dwoma motocyklami? Dodam, że motocykl ma być z roku 03-04. bylo opisywane poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec5 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 A no było, łyknąłem już z zamkniętego tematu, że sx jest bardziej twardy, ma dłuższą jedynkę, jeden pierścień, trzeba trzymać bardziej na wysokich i ma mniejszy bak. W Sx-ie zachęca mnie cena i większy wybór. Czy przy remoncie jeśli dałbym tłok dwu pierścienowy, dawał by bardziej od dołu mocy i przy okazji wpłynęło coś na prędkość? Z tymi biegami to sam nie wiem, mieszkam w wielkopolsce mam podjazdy ale powalające nie są max z 40-50m i fullcrossami np rm125 też dają rade. A zawieszenie to już kwestia ustawienia zrobił bym jak mi pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.