michal125cc Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Witam! Otóż mam taki problem... Posiadam motor Mbk x-limit z 2007r. o pojemności 50.Problem polega na tym ,że motor jest bardzo wolny wydaje mi się ,że kiedy jadę na pełnym gazie na szóstce tak jakby go coś odcinało tzn. nie chciał się dalej wkręcic.Myślałem ,że to moduł ,ale gdzieś wyczytałem ,że od 2007 roku w X-limitkach i DT został zastosowany cewko-moduł który nigdy nie był blokowany....V-max motocyklu jaki teraz osiąga to 60 km/h więc jakaś blokada musi byc.Jak myślicie gdzie ta blokada może się znajdowac? Poniżej zamieszczam zdjęcie motoru. Z góry dzięki, pozdrawiam http://tnij.org/qdb2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 (edytowane) Poczytaj na zagranicznych forach. Często blokowaną prędkość maksymalną miały z angielskiego "reed switch'em" po polsku nie pamiętam jak się to nazywa. To przełącznik reagujący na pole magnetyczne indukowane np. przez speedo (licznik prędkości) Wygląda to jak bezpiecznik i jest zlokalizowane w okolicy prędkościomierza. Tylko w żadnym wypadku tego nie wycinaj bo możesz uszkodzić moduł. Musisz to wyjąć i odsunąć jak najdalej od pola magnetycznego. Ponadto blokady możesz mieć praktycznie wszędzie. 50-tki szczególnie te nowe są strasznie zduszone. Zwężki w dyfuzorze, zwężki na dolocie, butelki zakłócające przepływ w dolocie, zmniejszone dysze w gaźniku na wolcie do airboxa kończąc. Najlepiej jak byś znalazł jakiś poradnik o de-restrict'ie. Sporo tego jest w necie. Jak byś sobie nie radził z tłumaczeniem - możesz podesłać to ci pomogę. Edytowane 19 Kwietnia 2012 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal125cc Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam! ;)Odkręciłem dzisiaj siedzenie i otóż to co ujrzałemhttp://www.brommerforum.nl/print/faq/168Mam taki sam moduł jaki jest przedstawiony w tym linku.Teraz pytanie czy rozwiercenie literki "o" pozwoli na odblokowanie modułu.Bo chyba to jest moduł a nie cewko-moduł który nie był nigdy blokowany prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 no pewnie że tak, bierzesz cdi i wiertełko 5 mm i rozwiercasz literkę o ;) Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal125cc Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A czy potrzebny jest klej sylikonowy ,żeby później to zakleic czy można zostawic taką dziurę?.Literke "o" przebic na wylot ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) możesz na wylot , no musisz zalepić albo sylikonem albo taśmą izolacyjną :cool: Edytowane 20 Kwietnia 2012 przez JACK. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal125cc Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Właśnie rozwierciłem... czekam aż sylikon zaschnie zobaczymy co z tego wyjdzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.