Paweł Szarowski Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 czesc dzis zlozylem silnik skuterka vanetti magnus ktory byl kompletynie zozlozony, dziala prawie prawidlowo, przy dodawaniu gazu w polowie jest minimalna przerwa po czym wchodzi na wyzsze obroty ,nie zapala zbyt dobrze na jalowym ustawieniu przepustnicy,- trzeba dodac nieco gazu i pali bez problemu, troche faluje na niskich obrotach, bardzo nieznacznie ale da sie wyczuc po odglosie, gdy schodzi z wysokich obrotow potrafi zgasnac czasemSilnik nie ma przeciekow, wszystko dokladnie zlozylem, kompresja jest bardzo dobra, swieca nowa, olej takze, luzy na 0,05 i 0,06 cylinder nominalny pierscienie zakupilem do niego nowe, symeringi zostaly jakei byly , motorek ma przejechane 1600 , regulowalem dysze w gazniku ale nie poprawilo to pracy silnika, wszystkie elementy sa nominalne macie pomysly jak polepszyc mu odpalanie ? dzial jakby mial lewe powietrze,ale nie ma ktoredy, wszystko szczelne jak nalezy wczesniej robilem inny skuterek z 80 ccm i odpalal bez zamruczenia od strzala nawet po kilku dniach stania w chlodne zimowe dni w nieogrzewanym garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Wiesz co nie wiem czy ci to cos da ale moj kuzyn mial podobny problem ,jak ty . Wymienił moduł na "sportowy"XD i zaczeło to lepiej chodzic... Moze to byc jeszcze nieszczelny wydech... To jedyne co przychodzi mi do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 wymienie uszczelke pod wydechem bo tez zostawilem stara, a mam nowa z kompletu uszczelek. jesli chodzi o modul to nie moj skuter i nie chce robic zbednych kosztow, luzy takie jakie sa moga zostac? zajrzalem jeszcze raz pod zawory ,swieca kolor kawy, faluje na niskich obrotach, jesli je obnize nieco jeszcze potafi troche prychac w tlumik, z mala czestotliwoscia ale jednak mu przeszkadza, wszelkie podpowiedzi mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Wydaje mi się ze luzy są jak najbardziej w porządku , a próbowałeś może robić coś z iglicą ?? może to nie jest kwestia silnika ale np : -paliwa -iglicy możesz tez pobawić się mieszanką powietrza i paliwa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 iglica majstrowalem , ale zadnze z polozen nie wplynelo na pracę, dysza tak samo od powietrza, jedynie przyspiesza obrotow jak sie ja do konca wkreci, wykrecona , poluzowana lub wogole wykrecona nie wplywa na prace sinika tak samo, jutro zerkne filtry paliwa, i jeszcze raz wyczyszcze gaznik, to musi dzialac jak nalezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danon93 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 w takim razie nic innego nie przychodzi mi do głowy ale jak odkryjesz usterke daj znac , jestem ciekaw:)LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 wiec tak: ustawialem luzy, od 0,07 do 0,1 bylo je slychac, zmiejszylem na nominal, wyciagnalem gaznik i ponownie dokladnie przeczyscilem, swieca- przerwa zmieniana wedlug serwisu, kolor odpowiedni, nic nie pomoglo, przy skladaniu gaznika uzylem silikonu, dysze zostawilem na srodku, po czesci nie jestem zadowolony ze zlozenia tego sprzetu, rece odmawialy m,i posluszenstwa kiedy mialem skrecac go w calosc z czesci ktore fabrycznie byly poblokowane. Kolektor z jakimis blokadami, waskie gardlo cylindra i cienki dydech, zawirowywacz spalin....to juz z gory bylo wiadome ze to nigdy nie pochodzi jak zegarek tylko jak kon w blocie, coprawda pali na dotyk, nie ma jakis przerw w dodwaniu gazu czy oddawaniu przyspieszenia, ale jest dlawienie, falownie obrotow i brak tego potencjalu wczesniej skladalem skuter 80 ccm tez byl rozlozony w mak, przedni hamulec nie byl dla neigo problemem, mozna bylo go na kolo stawiac i mial ogrom mocy jak na 80, wybiore sie przy najblizszej okazji so jakiegos salonu i przejade sie skuterkiem nominalnym zeby miec przyklad jak powinny dzialac i jezdzic te zabawkipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.