zawada Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam, Problem jak w temacie. Odpalenie na zimno, zwłaszcza przy temperaturach powietrza poniżej 10 st. jest wysoce problematyczne.Ponieważ miałem leciwy akumulator wymieniłem na nowy. Niestety nie wpłynęło to na łatwość uruchowienia silnika. Spróbowałem podgrzewać cylindry przy pomocy nadmuchu ciepłego powietrza .... i z trudem bo z trudem ale odpalał !. No ale to przecież nie jest rozwiązanie. Kręcenie rozrusznikiem zwykle trwało tyklo chwilę ... Tzn. można było odnieść wrażenie, że do momentu sprężenia mieszanki w cylindrze. Zacząłem zastanawiać się czy przypadkiem coś nie jest nie tak z dekompresatorem. I niby bingo ! Po zdjęciu jego obudowy i ręcznym uniesieniu dźwigienki odpala bez problemu. Czyli wygląda na to, że problem tkwi właśnie tutaj. Próbowałem sprawdzić działanie elektromagnesu (chyba na takiej zasadzie dekompresator działa) - wygląda, że działa - to znaczy przy kręceniu rozrusznikiem wysuwa z niego się magiczny bolec jednak tak jakby nie do końca skutecznie aby unieść zawory.Na ciepłym silniku też zdarzają mi się kłopoty z odpalaniem, choć rzadziej. Objawy podobne jak przy odpalaniu "na zimno" tzn. rozrusznik kręci jakby do momentu wzrostu ciśnienia w cylindrze i ... basta.Pytanie: czy to możliwe, żeby elektromagnes dekompresatora był tylko "trochę" zepsuty? to znaczy zeagował na impulsy z układu zapłonowego ale nie miał dostatecznej siły aby wystarczająco zadziałać na dźwignię uchylającą zawory? Gdzie ew. szukać innych przyczyn? (świece wyczyszczone, olej, filtr zmieniony) z góry dziękuję za podpowiedzi,pozdrawiam,zawada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Sprawdź masę i mocowanie kabla prądowego z przekaźnika do rozrusznika.Wadą w Wild-ku jest trochę za cienki ten przewód,więc jeśli ma słaby styk będzie problem z paleniem. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawada Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Sprawdź masę i mocowanie kabla prądowego z przekaźnika do rozrusznika.Wadą w Wild-ku jest trochę za cienki ten przewód,więc jeśli ma słaby styk będzie problem z paleniem. No niestety. Styki sprawdzone, mocowania też i bez zmian.A może wiesz jakie wartości powinien mieć prąd zasilający elektromagnes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek107 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam, czy problem z dekompresatorem udało się rozwiązać ? Niestety mam podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Zapraszam tutaj: http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php Encyklopedia wiedzy o Wild/Road Starze Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.