Skocz do zawartości

Przeróbka uszczelnienia labiryntowego w CZ 350


dakmen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z forumowiczów dokonywał przeróbki tzw czoła ,czyli uszczelnienia labiryntowego pomiędzy komorami korbowymi w silniku starszej Jawy/Cz 350 ? . U siebie dokonałem przeróbki wg własnego patentu i zastanawiam się jak to się będzie sprawdzać w praktyce (motocykl ma dopiero przejechane 200km).

Przeróbka wygląda mniej więcej tak:

-roztocznie uszczelnienia labiryntowego

-zwężenie łożyska środkowego (z 19mm na 17mm) tak aby zmieścić 2 simmeringi o grubości 7mm

-założenie zestawu simmer-łożysko-simmer na czop przy składaniu wału

-skręcenie połówek tzw czoła

Na pewno plusem jest to że będzie (powinno :buttrock: ) być długo szczelnie bo jak wiadomo w tych silnikach przedmuchy z komory do komory to sprawa częsta.

Może są też inne sposoby przerobienia??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem do nowszych silników Jawowskiech sa produkowane tzw. pełne czoła wału o niebo skuteczniejsze i szczelniejsze o tych stosowanych seryjnie, ale nie wiem czy do CZ będa pasować.

 

Poza tym przedmuchy przy łożysku to jedno, a przedmuchy pomiędzy czołem wału a ściąną karteru to drugie (zbyt mała średnica czoła do zbyt dużej średnicy gniazda w karterze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...