dakmen Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 Czy ktoś z forumowiczów dokonywał przeróbki tzw czoła ,czyli uszczelnienia labiryntowego pomiędzy komorami korbowymi w silniku starszej Jawy/Cz 350 ? . U siebie dokonałem przeróbki wg własnego patentu i zastanawiam się jak to się będzie sprawdzać w praktyce (motocykl ma dopiero przejechane 200km).Przeróbka wygląda mniej więcej tak:-roztocznie uszczelnienia labiryntowego-zwężenie łożyska środkowego (z 19mm na 17mm) tak aby zmieścić 2 simmeringi o grubości 7mm-założenie zestawu simmer-łożysko-simmer na czop przy składaniu wału-skręcenie połówek tzw czoła Na pewno plusem jest to że będzie (powinno :buttrock: ) być długo szczelnie bo jak wiadomo w tych silnikach przedmuchy z komory do komory to sprawa częsta. Może są też inne sposoby przerobienia?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 Z tego co wiem do nowszych silników Jawowskiech sa produkowane tzw. pełne czoła wału o niebo skuteczniejsze i szczelniejsze o tych stosowanych seryjnie, ale nie wiem czy do CZ będa pasować. Poza tym przedmuchy przy łożysku to jedno, a przedmuchy pomiędzy czołem wału a ściąną karteru to drugie (zbyt mała średnica czoła do zbyt dużej średnicy gniazda w karterze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.