ZysQ Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Witam. To moj 1 temat na tym forum wiec nie krytykujcie jak cos zle napisze czy cos w tym stylu bo nie znam sie za bardzo:)Moje pytanie to czy rozni sie silnik od komara S38 (jajko) o tego kwadratowego. Te kwadratowe maja wieccej mocy czy cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Co do mocy nie jestem pewien, raczej podobna.Silnik s38 występował w wersji moped (na pedała), oraz z kopką.Mocowanie do ramy na dwie śruby, w "kwadratowym" dodatkowo mocowanie głowicy. Silniki Romet :1/ wersja moped - na pedała, sprzęgło odśrodkowe , odprężnik w głowicy , skrzynia zblokowana - montowany w motorowerze PEGAZ2/ silnik 2-biegowy wersja z biegami w manetce lub nożnymi3/ silnik 3-biegowy - biegi nożne. Praktycznie wszystkie części z Komara (oprócz wału korbowego) pasują do Rometa 2-biegowego, oczywiście z czasem były wprowadzane niewielkie zmiany konstrukcyjne np zmieniono frez na końcu wału korb. i zabieraka sprzęgła na grubszy, ale większośc podzespołów pozostała bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZysQ Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Czyli tejn i ten bedzie pasowal mi do motorynki? Mialem kiedys w niej ten kwadratowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Będziesz musiał coś zrobić z uchwytem mocującym głowicę ( odciąć ) , i założyć filtr powietrza - nie wiem, czy oryginalny od motorynki się zmieści kolanko tłumika od Komara załóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZysQ Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Mozesz pokazac ktore to jest? Nie mozna tego zostawic? @@ edit Zauwazylem, ze u mnie nie ma mocowania z przodu od cylindra pod bakiem. Mozna zostawic to bez przymocowania? Edytowane 9 Marca 2012 przez ZysQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Przepraszam za wprowadzenie w błąd, Oglądałem na aledrogo - motorynka nie miała uchwytu do głowicy Cóż - pamięć ludzka jest zawodna :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZysQ Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Heh. W niektorych sa uchwyty:) Czyli te 2 silniki niczym sie nie roznia tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 W każdym razie do motorynki będzie pasował. Różnice oczywiście są.Po pierwsze wygląd. Po drugie wał korbowy ma w innym miejscu rowek na klin koła zamachowego. Może być inny zabierak lub sprzęgło. Pozostałe części raczej są "kompatybilne" :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZysQ Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Aha. W takim razie wielkie dzieki. Teraz tylko silnik znalezc:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.