Skocz do zawartości

Ural grzeje się prawy gar !


matiorg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM ! :) mam problem z moim Uralem jak go odpalam , pochodzi z 5 min to strasznie się mu grzeje prawy gar . zawory sprawdzałem są ok, nie wiem co mu jest . posiadam gaźniki od jawy 350. z takimi go kupiłem... proszę o pomoc , a i w prawym garze w deklu zaworowym jest bardzo mało oleju, może to przez to ? a jak tak to jak go odetkać ?

Edytowane przez matiorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sie przyciera tlok na tym cylindrze albo ma zbyt uboga mieszanke .Silnik tez sie bardzo grzeje jak jest synchro gaznikow zle zrobione jednak to juz podczas jazdy.Prawy garnek jest smarowany rozbryzgowo i wydaje mi sie ze ze ogolnie szybciej sie grzeje od lewego przynajmniej w moim dolniaku tak jest heh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już znalazłem przyczynę :) gaźniki ...prawy, włożyłem gaźnik z prawej na lewą stronę, to lewa się grzała, tylko problem był taki ,że prawy gaźnik nie dał się ustawić i pewnie dlatego się tak grzał a gaźniki mam od JAWY 350, ale zakupiłem nowe oryginalne od urala ,i mam nadzieje że sprawa na tym ucichnie :) dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/sh...item=2106941784 kupiłem te nie znam się wyglądały ok i w przystępnej cenie :) ja Uralka chyba nie będę puszczał w teren :) choć zobaczy się :) ale powiem ,że na Jawoskich gaźnikach też pił ... :) zobaczymy jak na tych będzie , aby się nie grzał :) pozdrawiam :) a i proszę zobaczyć te gaźniki :) Edytowane przez matiorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/sh...item=2106941784 kupiłem te nie znam się wyglądały ok i w przystępnej cenie :) ja Uralka chyba nie będę puszczał w teren :) choć zobaczy się :) ale powiem ,że na Jawoskich gaźnikach też pił ... :) zobaczymy jak na tych będzie , aby się nie grzał :) pozdrawiam :) a i proszę zobaczyć te gaźniki :)

Powinny chodzic bo sam mam cos takiego.Pamietaj o tym zeby rozkrecic komory plywakowe oraz wszystkie dysze i wkrety i wydmuchaj co sie da bo czasmi trafiaja sie opilki z obrobki heh.Czasami tez sie tak trafia ze jeden z gaznikow jest pekniety albo nie da sie go ustawic bo wkoncu to chinole hehe.Ja mialem szczescie i mi sie udalo trafic dobrze wiec nie jest tak zle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja chyba też miałem szczęście :) Ural lata :) na początku się ten gar , ale powoli jakimś cudem go ustawiłem,ale nie idealnie... :( bo na wyższych obrotach przerywa .Muszę się jeszcze pobawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja chyba też miałem szczęście :) Ural lata :) na początku się ten gar , ale powoli jakimś cudem go ustawiłem,ale nie idealnie... :( bo na wyższych obrotach przerywa .Muszę się jeszcze pobawić :)

Daj iglice na gaznikach o jeden zabek wyzej to mu wzbogacisz dawke.iglice sa pod tymi nakretkami co sie linke zahacza.i musisz zmierzyc cisnienie sprezania bo w uralcu lubią sie wypalic gniazda zaworowe wiec zobacz to bo jak bedzie za niskie sprezanie to nigdy nie ustawisz rownej pracy.zobacz tez czy ci rowno paliwo leci z dwoch wezykow.i na koncu ustaw najpierw jeden garnek na wolnych tak zeby ledwo co tykal a pozniej drugi to samo.zaplon na cylindrze wylanczaj wsuwajac pod fajke drucik ktory zachaczasz gdzies na silniku i wtedy wylanczasz gar np prawy a na lewym regulujesz gaznik i z nastepnym to samo.a na koncu synchronizacja na samych linkach od gazu a wiec: podnosnik i tylne kolo do gory ,zapalasz sprzeta 4 bieg gaz i patrzysz na predkosciomierz dajac na 45 km/h i blokojesz manetke poprzez wkrecenie na niej srubki .Jak kolo sie kreci i jest 45 na blacie wylanczasz lewy garnek zahaczajac drucik od fajki na mase i na prawym gazniku ustawiasz linke od gazu tak zeby licznik pokazywal 25km/h ,jak to osiagniesz to z nastepnym garem to samo.pamietaj zeby zakontrowac po ustawieniu nakretki od regulacji llinek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to zrobić... nie wiem . wczoraj jeszcze w miarę latał dziś katastrofa. prawy gar prawie nie chodzi coś tam próbuje, ale nie daje rady, a i styki tak iskrzą że... ja chyba sam go nie zrobię ... :( może ktoś jest z okolic Białegostoku co się zna na tym motocyklu ?

Edytowane przez matiorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to zrobić... nie wiem . wczoraj jeszcze w miarę latał dziś katastrofa. prawy gar prawie nie chodzi coś tam próbuje, ale nie daje rady, a i styki tak iskrzą że... ja chyba sam go nie zrobię ... :( może ktoś jest z okolic Białegostoku co się zna na tym motocyklu ?

wyciagnij aparat umyj w benzynie i musisz sprawdzic styki izolacje i wymien kondensator .szkoda ze tak daleko bo bym pomogl.ale w twojej okolicy napewno ktos sie znajdzie co sie zna na Rosjach:) Edytowane przez Dawid1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12V a i mam cewkę od cieniasa . dostałem z motocyklem full część i między innymi jest też oryginalna cewka od Urala i chyba ją włożę, tylko jak ... nie wiem czy ją dobrze podłączę ... nie ma Pan może jakiegoś schematu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak.Wywal ta cewke i kup sobie cewke biazet 101 (czarna) lub zelmot (butelkowa aluminiowa) od fiata 126p .Obie cewki z wyjsciami na dwa kable.Na zlomie mysle ze dostaniesz bez problemow albo allegrino.Jak masz wiecej kaski to mozsz wlozyc zaplon prameti (elektroniczny montowany zamiast aparatu bez przerabiania).Podlaczysz 3 kable i moto smiga idealnie a nawet az za dobrze heh.Opinie na temat zaplonu sa podzielone ,ze sie pala itd ale ja kupilem i zamiata a jak sie spali kupie nastepny bo na zwyklym aparacie to nie jest to.cena kolo 260zl.

Mierzyles sprezanie w tym uralcu???? moze nie masz komprechy i wtedy nie bedzie chodzil naprawde.

 

post-52852-0-07253700-1329321632_thumb.jpg

Jeden kabel na cewke idzie do stacyjki czyli plus a drugi na przerywacz.Napisz mi jeszcze co pisze na podlaczeniach na tej ruskiej cewce to ja napisze co i jak.Ale lepiej tak jak pisalem kup od malucha bo z cieniasa ma opornosc pnizej 1ohma .

Edytowane przez Dawid1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresje ma na 100% jeździłem nim i siłę to on ma ,a i jak by nie miał kompresji to by nie odbijał tak mocno kopniakiem . przynajmniej mi się tak wydaje :) a oryginalna cewka od Urala nie może być ? jakaś lipna tak ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...