kasia-rally Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 witam wszystkich.pomoze ktos?mam x9 poj125 i pytanie takie czy mocowania silnika 150 jest takie same co w 125 i czy i wszystkie podzespoly musze zmieniac jezeli chcialbym zrobic przekladke z 125 na 150...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 cylinder są zestawy na 210cc Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia-rally Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 spoko ale ten silnik ktory teraz mam jest delikatnie uszkodzony i najlepiej zmienic caly i wlasnie pytanie czy 150 wejdzie bez problemow i czy musze jeszcze cos zmieniac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 co konkretnie jest uszkodzone ?może wystarzy zainwestować drobny grosz zamiast tysiaka Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia-rally Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 motorek byl u mechanika ktory :-wym pasek 250zeta-filtr pow 75zeta-reg.gaznika- chyba wymiana rolek sprawdzenie wariatora czyszcsenie sprzeglai za calosc zaplacilem 450 zetapo uplywie ok 4miesiecy jadac z predkoscia ok 55 km/h du....plo okazalo sie ze zniszeczeniu uleglo sprzeglo pasek poszarpany i obudowa silnika do wymiany strona paska i itdPS ten super znawca mechanik ktory jest do ....py powiedzial przy odbiorze ze smailo moge smigac i wszystko jest ok!!!od wrzesnia roku 2011 sklaep i warsztat zamkniety a o tel mozna zapomnieca co sie jeszcze okazalo to uszkodzil mi lacznik ktory laczy gaznik z cylindrem tylko pytanie jak ustawil ten gaznik jak jest dziura w laczniku...koszt naprawy liczylem na ok 350-550 zl moze byc wiecej albo mniej i to na tyle i podobno ten mechaniczek jest dobry zgadzam sie!! ale TYLKO W GEBIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia-rally Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 a jeszcze troche i zaczyna sie sezon a moja hulajnoga w garazu rozebrana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia-rally Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 jezeli chodzi o 125 a 150 wszystko jest takie same??chodzi mi czy bez problemu mozna zmienic silnik 125 na 150 czy jeszcze trzeba sie pobawic z elektronika..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 (edytowane) z czego co wiem to piaggio x9 produkowane jest o pojemności 125 /250 / 460 a sam silnik możesz przełożyć, z elektryką to trzeba się jednak trochę pobawić wszystko zależy co masz już w tym moto Edytowane 3 Marca 2012 przez Pro Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasia-rally Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 silnik z modelu piaggio hexagon liberty x9 skipper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 to możesz przełożyć sam silnik a z elektryką będzie trochę zabawy :) Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.