otmar Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Jak w temacie.Używa ktoś z was czegoś podobnego(Fuel Moto, Vance&Hance,SE i innych firm)Jakie daje to praktyczne korzyści,oprócz nieznacznej zmiany mocy?Z tego co czytałem,zmienia też odgłos pracy silnika,moment obrotowy,zużycie paliwa-to teoria.Czy testował to ktoś w praktyce?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Używam Fuel Pack z V&H N-1200, moja żona Power Comander w 883L. Fuel daje fajnego kopa no wydechach z V&H i filtr stożkowy z tego co pamiętam moc wzrosła (moto było na hamowni) 89 kucy i 120 Nm żona 64 kuce i Nm o 10 wzrósł. Wada fuel polegała że na seryjnym rozrządzie moto zap..lał ale na pół sprzęgle trzeba było śmigać przy niższych prędkościach. Po wymianie rozrządu na sportowy problem znikł ale fuel pack nie do końca widzi harleyowskie wałki. Problem w tym jak chcesz go zmodyfikować. Obecnie mam 90 kucy i Nm około 130. Na następny sezon fuel dam żonie sobie, mam zamiar kupić chip od HD a Power Comander sie sprzeda- jest lepiej konfigurowalny ale najmniej daje. Co do odgłosu silnika i reszty - jak go źle ustawisz to tak (na seryjnych wałkach moto chodził na wyższych obrotach) Obecnie jak sie zagrzeje poniżej 1000obr . Zużycie paliwa, mnie po modyfikacjach dalej pali jak palił-jak go odkręcę to i 9 łyknie , a na trasie na spokojnie to poniżej 5 litrów:) Uważam że powinieneś kupić fuel pack jak masz ich wydechy i filtr stożkowy, lub chip od HD. W power comander sie nie baw szkoda kasy. Jak zmieniłeś wydechy na przelotowe to i tak nie masz wyjścia i jakiś chip musisz kupić, bo sie wtrysk nie dogada. Choć jak pisali inni już na tym forum że tak, co jest bzdurą. Edytowane 29 Stycznia 2012 przez łysy31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otmar Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Z tymi wydechami,to różnie bywa.Ja kupiłem niedawno Rinehart 4 Slip-ons i przy nich nie trzeba nic "stroić" jak pisze producent: "Do not adjust stock ECU settings with Rinehart Slip-ons on 2009-2012 H-D Touring models with stock head pipes".T:Ale wiem,że zmieniają jeszcze filtry na wysokoprzepływowe i montują Tunery(czy jak to nazwać)W zasadzie to należałoby jeszcze zmienić resztę wdechu na TrueDual,żeby mieć prawdziwe"stereo" ale to w moim roczniku(2009)już niekoniecznie,gdyż nie mają "nielubianego"katalizatora spalin,który dołożyli w następnych rocznikach.Robiłem krótką(zima) jazdę testową.Wszystko było ok. Dżwięk-super mega bas a jednocześnie bez zbędnego hałasu.Chciałem tylko zasięgnąć języka,co jeszcze mółbym uzyskac kupując taki tunerekpozdr. Edytowane 29 Stycznia 2012 przez otmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.