Skocz do zawartości

quisk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! posiadam wsk 175 i odkad ja mam są tylko z nią problemy;/ ostatnio kupiłem mostek prostowniczy podłaczyłem wszystko ładnie, pięknie by było gdyby nie to ze maszyna odmówiła posłuszeństwa i za żadne skarby nie chce odpalić;/ Paliwo dochodzi, iskra jes, wiec jaki jest problem? Już jestem taki wkur...ny na ten motor ze nawet chciałem go pociąć na żyletki! Pomocy! Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siem ten typ wski tak ma :P jak nie korbi to ni h*j :P aku naładowane?? bez niego nie odpali :) one wlasnie mialy problem z paleniem przez ta prądnice popatrz czy wsio dobrze pospinales przewodziki (pewnie nie raz sprawdzales) a wczesniej apaliła dobbrze ? co sprawiło ze zmieniłes mostek ?

 

P.S kumpel ma ten motorek w jednym palcu :) w nim musi być wszystko ładnie na cacy ustawione żeby sobie pykała tak jak trzeba :)

Edytowane przez CzLop

Żeby jeździć trzeba mieć benzynę we krwi, ale i olej w głowie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naładuj aku, zajrzyj do przerywacza i ustawienia zapłonu.

To że świeca mi iskrę nie znaczy że będzie banglać na niej.

Sprawdź poziom paliwa w gaźniku.

 

 

 

PS: Ten motor żeby chodził jak trzeba potrzebuję mechanika z duża wiedzą i dokładnością, a nie Pana Henia sąsiada. Bo potem to tylko rodzą się opinie jaki to jest złom i niewypał.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskra ma byc niebieska wyrazista. spróbuj podlać paliwa na tłok. sprawdz przerwe wyczysc styki, spróbuj na pych. Wsk 175 ma zapłon akumulatorowy ale można przepiąć cewke pod pradnice, bedzie chodziła bez aku tylko z paleniem troszke gorzej może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pych próbowałem i nic:( bezposrednio paliwa do komory tez wlewałem to na chwilke tylko odpalił i po chwili gasnął:( nie wiem co sie porobiło ale sił juz mi brak na ten motorek..... podejżewam ze to wina gaźnika moze być... źle wyregulowany albo dysze ...

problem w tym ze nie posiadam takich umiejetnosci żeby go wyregulować:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak po wlaniu paliwa do komory korbowej zaskoczyła, to wyjmuj gaźnik i na stół go.

Wyczyścić, z sieci pobrać jakąś książkę o WSK 175, i poczytać o regulacji tego dręczyciela.

Z nim jazdy są często, więc regulować go tak czy inaczej umieć musisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...