creawe Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam chciałbym się dowiedzieć jakie są plusy i minusy ktm sx 450 chodzi mi tylko i wyłącznie o :icon_arrow: 2007r. przymierzam się do kupna i chciałbym poznać opinie użytkowników tego typu sprzętu .. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) Ten sprzęt nie ma zalet. Jest to chyba najmniej udany silnik ktm-a. Motocykl nie nadaje się kompletnie do lasu. Posiada tylko rozrusznik, gdzieś go przylejesz kilka razy i po baterii. 4 bardzo długie biegi, piekielna moc. Osobiście uważam że silnik mało trwały gdyż znam kilka tych sx-ów gdzie przy bardzo małych przebiegach np. korba stawała. Ten silnik to w ogóle dziwoląg, kto rozbierał ten wie. Pozatym ty mówisz o modelu 2007 czyli pierwszy wypust, czyli choroby wieku dziecięcego. Ja bym sobie podarował, japońskie 450-tki są lepsze. Edytowane 19 Stycznia 2012 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) znam kilka tych sx-ów gdzie przy bardzo małych przebiegach np. korba stawała. co miałeś na myśli pisząc korba stawała , jakie konkretnie były przebiegi ? jaki jest według ciebie najmniej awaryjny motor do enduro? Edytowane 19 Stycznia 2012 przez creawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie będę snuł teorii spiskowych poprostu znam dwa przypadki padnietej korby w tym modelu przy przebiegu około 100godz amatorskiej jazdy, jednak to o niczym nie świadczy. Sami właściciele tych motocykli mówią że stary silnik RFS był lepszy. Coś jest na rzeczy że bardzo mało tych sprzętów jeździ, chociażby spójrz na allegro. Znajomy kupił kilka lat temu takiego sx-a i dosłownie po tygodniu sprzedał bo nie dało się tym jeździć w terenie, sam nim jechałem i potwierdzam, za mocny, za długie biegi a przełożeniami nie pofikasz. Do enduro najlepiej kup enduraka, jesli nie masz tyle kasy to z crossowek szczerze polecam KXF 450 od 2007 w gore, latalem tzm sezon i chetnie kupie jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) a co byś powiedział na to kx ? http://otomoto.pl/kawasaki-kx-450-f-M3015201.html wybrałem je ponieważ było by w zasięgu .. szukam coś z pomorskiego najlepiejA co do tego ktm'a to uważam , że nie ma sensu w tym przypadku go kupować ..skoro są wadliwe itd.. :banghead: Edytowane 20 Stycznia 2012 przez creawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 a co byś powiedział na to kx ? http://otomoto.pl/kawasaki-kx-450-f-M3015201.html wybrałem je ponieważ było by w zasięgu .. szukam coś z pomorskiego najlepiejA co do tego ktm'a to uważam , że nie ma sensu w tym przypadku go kupować ..skoro są wadliwe itd.. :banghead:No np. taka kawka, model 2009 jest już na wtrysku. O kawie mam bardzo dobre zdanie, cały sezon latałem bez żadnych awarii, tutaj masz moje spostrzeżenia po kilku lotach tym moto: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/121184-kawasaki-kxf-450/ . Jedynym minusem tego moto jest fakt że w Polsce dalej królują mylne przekonania o awaryjności tych sprzętów co przekłada się na potencjalnych kupujących a właściwie ich brak, innymi słowy jest problem sprzedać ten motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) chyba z tego co widzę warto kupić kawę , zaryzykuję myślę ,że jak wszystko dobrze pójdzie to kupie ją już niedługo :) jakie są wady/zalety wtrysku ??co jaki czas regulacja zaworów??co wymienić po kupnie ? Edytowane 21 Stycznia 2012 przez creawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Oczywiście przy kupnie ta sama zasada co przy innych motocyklach, dokładnie sprawdzić czy nie ma miny. Co do silnika to łatwo zdiagnozować jego sprawność na słuch, zdrowy silnik kawy 450 chodzi bardzo cichutko, aż do przesady cicho, słychać tylko lekki szum, każde inne dźwięki świadczą już o tym że coś się dzieje. W mojej kawie zawory regulowałem tylko raz w przeciągu sezonu(100godz, jak ją kupiłem miała 40godz po sezonie 140).Przez rok latania nie znalazłem jakiegoś słabego punktu motocykla na który wypada zwrócić uwage przy kupnie. Oczywiście szukaj z jak najmniejszym przebiegiem. Co do wtrysku to napewno będzie natychmiastowa reakcja na gaz i mniejsze spalanie(już moja kawa mało paliła, rekord to 7L na 100km jazdy enduro zrobiłem) no i trzeba uważać przy wtrysku na zasyfioną benzynę. Jedyny słaby punkt kawy(uważam również że wszystkich japończyków) to chłodnice, są słabe i trzeba uważać przy glebach. Poza tym Kawy są wysokie, jeśli jesteś niski to będziesz miał problem, ja mam 180cm i przeszkadzała mi ta wysokość, jedyna opcja to podciąć gąbkę w siedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 (edytowane) myślę , że wzrost nie będzie tu problemem bo mam 184 cm , w następny weekend jadę oglądać kawę , w tym tygodniu nie wypaliło mi bo mam ponad 400km do tej kawy w jedną stronę . Chętnie podzielę się z wami moimi relacjami z ktm sx 2007r. a więc do rzeczy , byłem dziś z czystej ciekawości obejrzeć tego kata na którego tak byłem wcześniej nastawiony , do miejsca docelowego miałem 30km a wiec nie daleko .Podjechaliśmy , czekaliśmy na gościa 10 minut , bo mówił , że musi dojechać bo wynajmuje garaż , wszystko fajnie pięknie , gościu przyjeżdża wchodzimy do garażu motor miał rozładowany akumulator więc odpalał go na klemy .. , przed odpalaniem na klemy dotykam wydechu i był zimny dotykam pokrywy silnika a ona ciepła.. to nie wszystko , obroty były podkręcone , po przejechaniu się silnik okazał się totalnym "złomem" zawory do wymiany , coś ze skrzynią 3 bieg dziwie wskakiwał , rozrząd trzeba było by zrobić widać było , że coś było robione przy cylindrze nie wiem skąd tam nie oryginalna "tekturowa" uszczelka , olej czarny jak smoła , zawory nie regulowane , sworzeń bił gdzieś było wyraźnie słychać .. po prostu masakra , myślę , że 3 wyjazdy i remont ... , co do mocy , była wystarczająca fajnie wchodził na koło długie biegi .. , ale nie do Enduro więc ten kat , na 100% odpada , może i nawet dobrze ;)przejadę się w następna sobotę obejrzę kawę myślę , że będzie w lepszej kondycji niż ten kat .. wrzucę zdjęcie , żeby ktoś się przypadkiem nie wbił na minę .. Pomorskie woj Rumia Edytowane 22 Stycznia 2012 przez creawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.