Tomek Kulik Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Święta racja. Ponadto producent żarówek wie jakie jest realne napięcie w instalacji - około 14 voltów. Do autora wątku: jak masz mocowane światła? - podaj zdjęcie. Ja mam prośbę do osób bez przygotowania fachowego, by nie głosili tutaj teorii podwórkowych o elektrotechnice, bo to tylko przeszkadza. Ja jak się nie znam na mieszaniu lakierów to nie zabieram głosu wśród lakierników.Bez urazy, nie mam zamiaru nikogo obrażać. Buziaki elektrykom i nieelektrykom *** Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) Odzew jest spory - dzięki. Widać jednak, że zbyt pobieżnie opisałem instalację, bo koleżeństwo jedzie po mnie... :-)Halogeny w zestawie posiadały całą instalację wraz z zabezpieczeniami. Podłączenie bezpośrednio pod akumulator było zgodne z instrukcją a opisałem je, aby ktoś nie wpadł na pomysł, że wpiąłem się np. pod kierunkowskaz :-)Bańki żarówki halogenowej nie dotykam palcami, to oczywiste. Halogeny przymocowane są do gmoli. Są tam jakieś gumki, ale ich poziom amortyzacji jest jak sądzę żaden. Chyba pójdę w tym kierunku... Pozdrawiam,HORNET Edytowane 9 Stycznia 2012 przez -HORNET- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.