Skocz do zawartości

Silnik WFM


sokol6706
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe. Z wyglądu S-34 jak się patrzy, na 100%. Ale te numery dziwne. Zdejmij głowicę i zmierz średnicę cylindra, może to jakiś wynalazek z rozwierconą tuleją na pojemność większą niż fabryczne 125ccm. Chociaż taka informacja wiele nie pomoże, każdy przecież mógł zdjąć cylinder i dać do przeszlifowania na 150 lub 175ccm.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. Z wyglądu S-34 jak się patrzy, na 100%. Ale te numery dziwne. Zdejmij głowicę i zmierz średnicę cylindra, może to jakiś wynalazek z rozwierconą tuleją na pojemność większą niż fabryczne 125ccm. Chociaż taka informacja wiele nie pomoże, każdy przecież mógł zdjąć cylinder i dać do przeszlifowania na 150 lub 175ccm.

Cylinder i tłok w nominale 52 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, po co taki akurat numer? Chyba nigdy się nie dowiemy. Historia polskiej motoryzacji nie jest zbyt dokładnie zarchiwizowana. Jeśli ktoś sam rzeźbił ten numer to czemu akurat taki? Równie dobrze mógł nabić CHWDP. :icon_mrgreen:

 

 

Eureka! Nabiję CHWDP na silniku któregoś motocykla i będę prowokował kontrolę drogową. Miny policjantów sprawdzających numer - bezcenne. :icon_mrgreen: Tylko jak sprowokować kontrolę numeru silnika, skoro na to nie patrzą? Powiem że kradziony włożyłem. :icon_mrgreen:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki miały taką śmieszną przelotkę na gaźnik?

 

Z tego co wiem to normalny, oryginalny króciec. ;]

 

A plomby ma?? Jeśli nie, to wszystko jest możliwe. Może wyszedł "w gaciach" z fabryki? Kto to wie.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to normalny, oryginalny króciec. ;]

 

A plomby ma?? Jeśli nie, to wszystko jest możliwe. Może wyszedł "w gaciach" z fabryki? Kto to wie.

Plomb nie ma ale myślę że nie był nigdy rozpoławiany bo za wyjątkiem śrub bocznych dekli pozostałe były w nienaruszonym stanie

Ze względu na zerwane frezy wałka biegow (myślę że to było przyczyną odłożenia ) silnik rozbierałem sam i środek był bez luzów i większych oznak zużycia posiadał oryginalne łożyska i uszczelniacze

W oryginale zachowała się nawet nakrętka zębatki z uszczelniaczem

post-58909-0-57793700-1324756492_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, króciec gaźnika jest taki jak powinien być. Mam jeden taki w szufladzie, właśnie od S-34.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...