Parex Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam serdecznie!Mam wielki problem, otóż posiadam BMW K 1200 GT z 2006 roku.Praca silnika zimnego jak i nagrzanego jest idealna, ale problem zaczyna się po przejechaniu kilkunastu kilometrów, motocykl przy zwolnieniu manetki gazu lub wyciśnięciu klamki sprzęgła trzyma obroty ok 3000 tak ze dwie, trzy sekundy po czym opadają, problem jest stały, w momencie jak zgaszę motocykl i uruchomię ponownie to jest OK ale problem powraca po kilku kilometrach. I tak za każdym razem po dodaniu gazu powyżej 3000 obrotów, spadając zawieszają się na ok 3 tysiącach. Proszę szanownych Kolegów o pomoc lub sugestie bowiem do serwisu najbliższego mam ponad 500 km. Ja obstawiam:1. Uszkodzony czujnik położenia przepustnicy,2. Uszkodzony czujnik temp powietrza i airBoxe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 masz tempomat ? Zanim zaczniesz kopać w elektronice posprawdzaj proste tematy . Pooglądaj o przesmaruj mechaniczne elementy . Linki itp . Przy tempomacie jest trochę tego badziewia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parex Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Tak mam tempomat ale elektroniczny, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Tak mam tempomat ale elektroniczny, A linka gazu się nie zacina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.