hesuss Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dlatego jeżeli tylko czuję się na siłach, to wolę sobie wszystko robić sam, bo jak patrze czasami jakie niechlujstwo panuje to strach sprzęt oddawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Mysle, ze znalazlem przyczyne - zebatka napinajaca lancuszek balansowy byla spawana, a spaw pekl. Mam pytanie co do zebatki wyzej (u gory po lewej stronie) czy ma znaczenie jak ja wlozyc z powrotem, bo wyciagnalem ja bez zaznaczenia w jakiej pozycji znajdowala sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Myślę że dobrze by było wymienić przy okazji łańcuszek balansowy, jeżeli poprzedni właściciel nie wymieniał. Pamiętaj łańcuch od balancerów tylko oryginalny, zamienniki po 100zł wyciągają się po 1000km bardziej od fabrycznego który siedzi od nowości w moto. Mam pytanie co do zebatki wyzej (u gory po lewej stronie) czy ma znaczenie jak ja wlozyc z powrotem, bo wyciagnalem ja bez zaznaczenia w jakiej pozycji znajdowala sie. Tak, ma znaczenie, mogłeś sobie poznaczyć ale nie ma problemu bo masz fabryczne znaki na zębatkach i wałkach, musisz sobie poszukać jakiś schemat ustawienia tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 ten napinacz jest wadliwy wiec dokladnie go ogladnij , to byla ich wada fabryczna , ja kupilem nowy i nie pasowal, bo po 95 poprawili go na grubszy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dzięki Waszej pomocy udało się w końcu zmienić wałek. Dziękuję bardzo za pomoc.Silnik włozony do ramy, jutro pojutrze będe odpalał, muszę jeszcze kupić olej i filtr. Pytanie, czy poza Motulem jest jakis tani, dobry olej do Kawki?Dzieki za odp. Jakie najlepiej parametry, przebieg motocykla na liczniku 55 tys, ale nie bylbym tego pewien :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Dzięki Waszej pomocy udało się w końcu zmienić wałek. Dziękuję bardzo za pomoc.Silnik włozony do ramy, jutro pojutrze będe odpalał, muszę jeszcze kupić olej i filtr. Pytanie, czy poza Motulem jest jakis tani, dobry olej do Kawki?Dzieki za odp. Jakie najlepiej parametry, przebieg motocykla na liczniku 55 tys, ale nie bylbym tego pewien :)Gratuluję montażu :-)Co do oleju, to oleje są dobre albo tanie zazwyczaj.Sprawdź w instrukcji klasę lepkości jaką zaleca producent, zaś co do klasy jakości, to im dalej stoi w alfabecie literka po S, tym lepiej. Dla przykładu: olej klasy SF jest gorszym olejem od SL. Przebieg nie ma znaczenia, ale stan silnika - jeśli brał olej nie przez wycieki, ale przez spalanie go, to wymaga częstych dolewek - wtedy lejemy olej tani, bo on nie zdąży się przepracować zanim zostanie wciągnięty. Jeśli silnik nie wymagał dolewek częściej niż norma dla danego modelu, lej olej dobry, co najmniej SL. Powodzenia :-) PS Z praktyki po rozbieraniu i składaniu silnika bez remontu wynika, że warto po uruchomieniu i przejechaniu 100 km wymienić sam filtr oleju - zobaczysz po rozcięciu go na stole, ile brudu zebrał z silnika po takiej naprawie. Oleju zmieniać nie trzeba, skoro nie były wymieniane elementy docierające się: tłok, pierścienie, etc. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Duże single z dużym przebiegiem lubią łykać dużo oleju :bigrazz: Olej będzie brał bankowo. Zalej jakimś zwykłym motocyklowym półsyntetycznym 10w40 i tyle. Nie musi być żaden drogi przereklamowany olej. Ps. ustawiłeś dobrze te wałki balansujące? Jak po odpaleniu będziesz czuł dziwnie duże wibracje to będziesz wiedział w czym rzecz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 To zapytam z ciekawości: jeżdżąc normalnie po ulicach, ale dynamicznie, ile dolewamy oleju do takiego motocykla - powiedzmy, na każdy tysiąc kilometrów? Zakładając, że maszyna jest uznana za sprawną i zachowuje się normalnie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zobaczymy czy będzie brał olej. Walki ustawilem wg ponizszego schematu:http://www.google.com/imgres?q=ustawienie+wa%C5%82k%C3%B3w+kawasaki+klr+650&hl=pl&biw=1920&bih=948&tbm=isch&tbnid=bMfUwNGJG-JzbM:&imgrefurl=http://www.sklepsm.pl/lancuch-balansowy-kawasaki-tengai-p-14.html&docid=IoX34EqvS9TVHM&imgurl=http://www.seba-motor.pl/bal_klr.jpg&w=470&h=622&ei=vy0HT4vpDMXEsgagk52DDw&zoom=1&iact=rc&dur=973&sig=106166816213926703343&page=1&tbnh=138&tbnw=104&start=0&ndsp=46&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=83&ty=98Jutro będe go odpalał, więc napisze co i jak. Dzieki za info co do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) To zapytam z ciekawości: jeżdżąc normalnie po ulicach, ale dynamicznie, ile dolewamy oleju do takiego motocykla - powiedzmy, na każdy tysiąc kilometrów? Zakładając, że maszyna jest uznana za sprawną i zachowuje się normalnie.Mi np. łykał do 0,5 litra na 1000km z tym że prowadnice zaworowe już nie były idealne. Edytowane 6 Stycznia 2012 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 To przy takim zużyciu nie ma problemu. Można lać olej klasy SL z czystym sumieniem i bez szkody dla kieszeni.Zaś sprzęgło i wałki rozrządu będą nam wdzięczne - bo to te elementy odczuwają najbardziej jakość oleju. Powodzenia :-) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter- Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Zobaczymy jak bedzie ze spalaniem oleju, poprzedni wlasciciel zmienił tlok na nowy, zrobil szlif cylindra, wymienił wał (z maja 2011 r faktura za tlok 605 zł), lancuch, zebatki. Ja wymienilem walek zdawczy, wszystkie uszczelki nowe. Mam nadzieję, ze na razie bedzie spokoj. Jeszcze raz dzięki za pomoc w naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.