Skocz do zawartości

Stosowanie filtrów FILTRON


atego815
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siedzę w tym trochę czasu i uwierz mi, stanowcza większość reklamacji jakie przyjmuje są z winy nieprawidłowego montażu lub użytkowania ale klientowi nie przetłumaczy bo gówno mu sprzedałem i koniec i takie to już moje skrzywienie zawodowe, stąd podejście. Nie będę na sile twierdził że nie masz racji. Ja jako sprzedawca handlujący głównie filtronem nigdy nie słyszałem złego słowa i nigdy na jakiś bubel od nich nie trafiłem. Uodporniłem się też na "jedną złą opinie która potrafi zepsuć dziesiątki innych".

Dwa razy w okresie 20lat trafiłem na wadę filtra produkcji Filtrona.

Pierwszy olejowy : samochód Tico.. Po dwóch tygodniach od montażu pękła uszczelka filtra i wypłynął olej pod ciśnieniem w kilka sekund. Efekt- zatarty silnik. Filtron odrzucił reklamację .

Drugi paliwowy : Samochód Audi A4 2,5 tdi. Przez króciec zaciskowy dostawało sie powietrze w efekcie zapowietrzał się. Tu reklamacja uznana i zwrot kasy. Zamontowałem Knechta i było OK.

 

Pisząc to chciałem wam powiedzieć że wszystko sie może zdarzyć. Nie można powiedzieć że wyrób tego , czy innego producenta jest na 100% zły lub dobry. Wpadki zdarzaja się wszystkim. I tym droższym i tym tańszym. Można się tylko pokusić o statystyki, ale te chyba nie istnieją. Każdy mechanik {lub zorientowany kierowca} ma swoje ulubione marki i z zasady ich się trzyma { póki się nie zawiedzie. }Co innego przyznać reklamację. To już temat do długiej dyskusji.

Wydaje mi się że producenci przyznają reklamację jesli mamy do czynienia tylko ze zwrotem kasy za towar { stosują wtedy nawet tzw gest handlowy } . Natomiast jeśli sa dodatkowe koszta jak w/w przypadku to zazwyczaj nie przyznają sie do błędu , aby uniknąć odpowiedzialności finansowej znacznie przekraczającej wartość sprzedanego towaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po prostu trafiła się sztuka wadliwa.

 

Filtry tej marki zakładałem do przeróżnych samochodów od golfa II do mercedasa 211 CDI i nigdy nie zdarzyła mi się wadliwa sztuka. Montowałem zarówno kompletne filtry jak i wymienne wkłady i nie miałem nigdy zastrzeżeń do tej firmy. Współczuje z powodu dodatkowych kosztów związanych z błędem producenta ale doświadczenie podazało mi że reklamowanie części rzadko przynosi efekty. Dam przykład.4 ktornie w golfie 2 poleciał mi króciec przy bloku w wkładzie chłodzenia (podciekał oring), ze sprzedawca kłuciłem sie że to wadliwy towar, wreszcie kupiłem oryginalny w aso i problem zniknał ( poprzednie to chyba Hart'y były) w Passacie B5 mojego dziewczęcia 2 krotnie urwał sie napinacz paska alternatora. W odpowiedzi od sprzedawców zwykle słyszałem że to 1 przypadek tego typu.

kręciciel obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...