Skocz do zawartości

955i vs 1050


Rekomendowane odpowiedzi

Czy silnik od modelu speed triple 1050 będzie pasował do modelu 955i 04r.?(czy mocowania sa te same i czy wielkość sie nie zmieniła bo podobno 1050 jest rozwinięciem 955) prosze o odpowedz jeżeli ktoś sie orientuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silnik od modelu speed triple 1050 będzie pasował do modelu 955i 04r.?(czy mocowania sa te same i czy wielkość sie nie zmieniła bo podobno 1050 jest rozwinięciem 955) prosze o odpowedz jeżeli ktoś sie orientuje..

 

A do 1050 zamontujesz gazniki ? Co z elektronika ?

 

ZAPOMNIJ !

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie popisałeś się Ks :icon_mrgreen: . Wszystkie 995 są na wtryskach, powiem więcej, nawet starsza Daytona T959 (produkowana od 1997r) jest również na wtrysku.

 

o mechanice nie masz zielonego pojecia :icon_mrgreen:

 

Na wtrysu moga byc, a wszystkie wtyczki / lacza elektryki / elektroniki beda inne o airbox'ie nie wspomne, mierzenie powietrza do spalania bedzie totalnie inne - i o czam tu chcesz dyskutowac ? O samym mocowaniu silnika juz nawet nie wspomne, ale rame pewnie od 675 bedzie mozna zaadaptowac :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o mechanice nie masz zielonego pojecia :icon_mrgreen:

 

Ty za to masz pojęcie, co udowodniłeś w poprzedniej wypowiedzi w tym temacie. :icon_mrgreen: :icon_biggrin:

 

 

 

ale dalej nikt nie odpowiedział mi na pytanie:( może TY soulreaver masz jakieś pojęcie o triumph-ach?

 

Znam się trochę na elektronice w Triumpch-ach, bo tylko z tym miałem problemy w moim Sprincie. Mogę ci powiedzieć że na pewno ECM i cała instalacja elektryczna jest zupełnie inna (W 995 był ECM Sagema, w 1050 jest Kehin). Jeśli znasz angielski, polecam ci forum: http://www.triumphrat.net/forum.php .Jestem prawie pewien że, ktoś próbował takiej przekładki i będziesz wiedział czy mocowania będą pasować.

Na pewno przed przystąpieniem do takiej operacji trzeba mieć odpowiednią wiedzę, nie tylko mechaniczną ale i elektroniczną (szczególnie że przez lata produkcji 1050 instalacja była zmieniania kilkukrotnie i trzeba wiedzieć który schemat pasuje do twojej). Ja bym się nie podjął tak odpowiedzialnego zadania, tobie też nie radzę, chyba że naprawdę czujesz się na siłach.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty za to masz pojęcie, co udowodniłeś w poprzedniej wypowiedzi w tym temacie. :icon_mrgreen: :icon_biggrin:

 

Znac sie troche tzn. nie znac sie wcale :icon_mrgreen: Juz sam napisales, ze elektryka jest inna, wiec konkretnie bedzie, da sie czy nie ?

 

 

Da sie, bo wszystko sie da, pytanie tylko jak drogo bedzie to kosztowac, w realu taniej wyjdzie kupic 1050 niz brac sie za przerobki cbdu. :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...