Szef Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Witam! Mam straszy problem z łańcuchem napedowym do mz 250 niemoge zadnego dobrać :) kupiłem w sklepie orginalny niemiecki specjalnie do mz etz 250 i był za krótki i żle pasował na tylnią zakrzywioną zebatke. Jak macie trosze czasu to napiszcie cos na ten temat Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Ile ma ogniw ? Jesli posiadasz pozycje"jezdrze motocyklem mz" to sprawdz ile 250 powinna miec ogniw. Moze dali Tobie lancuch od 251 .....150 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 witam.Zdaża się dostać łańcuchy rożneym podziale czyli różnych odległościach pomiędzy rolkami.Pomomo tego że ma powiedzmy 150 ogniw nie będzie pasował bo jest zakrótki. W innym przypadku może mieć dobrą długość ale złą ilość ogniw. To tak jak z gwintem na srubie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szef Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 to ja niewiem co mam robic a czy wasza zębatka od mz etz 250 znaczy jej ząbki są pod kątem?? ogniw powinno byc 130 i kupiłem na 130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 jak ząbki sa pod kątem (tak jak w pile tarczowej) to znaczy, że i zębatki masz do wymiany (zwykle zmienia sie cały komplet - łańcuch +zębatki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 8 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 Dokładnie tak jak napisał kollector ...zwykle zmeinai sie cały układ napedowy czyli łańcuch plus zębatki...wtedy wszytsko zużywa sie w równomierny sposób..co z tego że założysz nowy łańcuch...jak zębatka jest już na wykończeniu:) pojeździsz troche i znowu rozbierach wymierniach idzie ogłupieć.. a tak wszytsko za jednym zamachem i spoko na troche :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szef Opublikowano 9 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 aha rozumiem i dzeki! ale czemu zą bki są pod kątem w prawą strone nierozumiem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szef Opublikowano 9 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 A czy wy widzeliście w mz etz 250 zębatke która ma ząbki pod kątem?? wygloda to tak mniej więcej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Nie wiem czy dobrze rozumuje..ale ja to tak rozumiem koło większośc pracy wukonując ruch w prawą strone przy jeździe do przodu..więc chyba jest to naturalne zjawisko że akurat pochylone w prawą strone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 HejNie jest to naturalne. Jezeli tak sie dzieje to znaczy ze albo lancych byl zbyt mocno napiety albo zebatke wykonano z badziewnego materialu. Na swojej tylnaj zrobilem cos ponad 13 tys i jest troche wytarta ale nie krzywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szef Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 hehe to jak dopsze czy zle ze ząbki są tak wykrzywione?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Ej Szef z Wypowiedzi Łukasza Kozika SAMO PRZEZ SIE WYNIKA ZE NIE POIWINNO TAK BYC Nie jest to naturalne. Jezeli tak sie dzieje to znaczy ze albo lancych byl zbyt mocno napiety albo zebatke wykonano z badziewnego materialu. Na swojej tylnaj zrobilem cos ponad 13 tys i jest troche wytarta ale nie krzywa jA BYM radzil Wymienic zembatke :mrgreen: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 a mi sie wydaje ze te zabki sa poscinane w prawo dlatego ze koło nie było ustawione nierównolegle do łancucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szef Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 oki dzeki za wszytko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szef Opublikowano 11 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 dzeki wielkie za rady kupiłem nową zebatke i jest dopsze tylko łancuch musiałem dorabiac heheheh jeszce raz dzeki :) ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.