Nitomen Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 każdy kto kupuje motocykl do jeżdżenia po winklach nie wybiera VFR, ponieważ ten motocykl jest stworzony do czego innego, nie twierdzę jednak, że sobie nie radzi! oj zdziwil bys sie jak dobry kierownik kladzie ja w winkle , VTR z rownie dobrym kierownikiem jedzie podobnie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-lisio- Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 (edytowane) Przy takich priorytetach jak napisałeś to zastanawiałbym się między VFR800 i CBR1100XX. W mojej ocenie nie ma sensu kupować takiego samego motocykla tylko na wtrysku. Lepiej było poprzedniej CBR-y nie sprzedawć :icon_razz:Kilofazera bym sobie darował- ponoć przy przebiegach rzędu 25 tyś wycierają się krzywki wałka rozrządu Edytowane 1 Grudnia 2011 przez -lisio- Cytuj jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 w fazerach predzej panewa pojdzie , wkoncu ma to po R1 z ktorej zaadoptowali ten silnik. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.