Skocz do zawartości

Problem na wysokich obrotach


mickelo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od niedawna stalem sie posiadaczem Suzuki DRZ 400E 2002 i mam z nim problem. Otoz gdy silnik wchodzi na wysokie obroty zaczyna dziwnie pracowac, przytrzymujac manetke odkrecona silnik wchodzi jakby na wyzsze obroty i zaczyn dziwnie "rzec", dzieje sie tak na cieplym silniku, gdy dzieje sie to podczas jazdy moto nieznacznie traci moc (ma sie wrzenie jakby kolo uslizgiwalo sie ) Nie dzieje sie tak za kazdym razem ale bardzo czesto, poza tym czasami gasnie gdy zwalniam i o wiele latwiej pali gdy jest zimny choc nie wiem czy ma to cos wspolnego z moia glowna bolaczka. Prosze o pomoc i zgory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym ten temat dał do ,,trudne sprawy" albo ,,dlaczego ja"... a tak na poważnie to strzeli w wydech przy tym zejściu i ponownym wejściu na obroty? Gdy Ci gaśnie jak zwalniasz to jest taki moment gdzie od razu gaśnie, jak byś odciął zapłon czy jak by paliwo nie dochodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej jakby paliwo nie dochodzilo, na jalowym biegu mam to samo tyle ze nie gasnie ale schodzi nisko jakby zaraz mial zgasnac poczym wraca - dzieje sie tak tylko gdy jest cieply a co do strzelania to i owszem czasem sie zdarza ale wydawalo mi sie ze te wydechy tak maja bo mam zamontowany RREMUS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co ja na Twoim miejscu bym się nie bawił w rozkręcanie i czyszczenie gaźnika, jeśli potrafisz posługiwać się zwykłym miernikiem, to zmierz rezystancję na poszczególnych stykach na wtyczce od czujnika położenia przepustnicy- przy powolnym otwieraniu przepustnicy manetką, według serwisówki:D to tylko 5 minut to Cię nie zbawi:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stroiłeś gażnik po zmianie tłumika? Nie dzieje się tak od czasu zmiany ? Chyba,że tłumik już jest dłuższy czas w porównaniu do problemu

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem tlumik na oryginalny ale teraz gasnie niemal za kazdym razem gdy obroty spadaja po naglym zakreceniu manetki poza tym latwiej odpola gdy odkrecam manetke - czyzby mieszanka byla zbyt bogata? Czy rzenie silnika moze byc objawem zbyt rozciagnietego lancuszkaa rozrzadu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...