Skocz do zawartości

KTM SX 150 / 144


Sybirbia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem okazje pojeździć i 144 i 150. 144 wydaje się mało elastyczne, dół i średnie obroty jak w setce góra zamiata sete, 150 już w każdym zakresie jedzie lepiej od sety no i już silnik jest o wiele bardziej elastyczniejszy od 144. Jak miał bym wybierać to brał bym 150, przyjemniej mi się latało na niej od 144

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.10.2011 o 17:16, Patryk_mx napisał:

Miałem okazje pojeździć i 144 i 150. 144 wydaje się mało elastyczne, dół i średnie obroty jak w setce góra zamiata sete, 150 już w każdym zakresie jedzie lepiej od sety no i już silnik jest o wiele bardziej elastyczniejszy od 144. Jak miał bym wybierać to brał bym 150, przyjemniej mi się latało na niej od 144

 

 

Właśnie chcę kupić 150 , i mam pytanie jak sprawuje się w terenie enduro , podjazdy , przeprawa lekka i zawody cross country? Po kupnie 150 kupuje 10 litrowy bak od razu ;]

 

Obecnie jeżdżę na rmz 250 czy 150 w 2t jest mocniejsza ?

Edytowane przez Sybirbia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zawodach CC jest lipa bo 150/144 leci z 250 2t i 450 4t jeśli nie będziesz jechał w juniorach. Ja jeździłem tylko po torze, ale chłopaki normalnie w CC startowali, tylko że musieli robić dwa tankowania (mowa o pucharze polski CC)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.10.2011 o 08:06, Patryk_mx napisał:

W zawodach CC jest lipa bo 150/144 leci z 250 2t i 450 4t jeśli nie będziesz jechał w juniorach. Ja jeździłem tylko po torze, ale chłopaki normalnie w CC startowali, tylko że musieli robić dwa tankowania (mowa o pucharze polski CC)

 

 

Jesteś pewien że 150 w 2t startuje w klasie E2 ? bo klasa E1 jest do 150 ccm w 2t .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.10.2011 o 17:16, Sybirbia napisał:

Jesteś pewien że 150 w 2t startuje w klasie E2 ? bo klasa E1 jest do 150 ccm w 2t .

 

Tu masz wyciąg z regulaminu PZM cross country z tego sezonu

 

  Cytat
1. Mistrzostwa Polski

* klasa Senior 1 - wiek od 14 lat, licencja A motocross lub A enduro, motocykl

2T do 125cc – 4T do 250cc

* klasa Senior 2 - wiek od 14 lat, licencja A motocross lub A enduro, motocykl

2T powyej 125cc do 500cc, 4T powyej 250cc do 650cc.

* klasa Junior - wiek 14 do 21 lat, licencja A motocross lub A enduro, motocykl

2T o pojemnosci - do 250 ccm, 4T – do 450 ccm

* klasa Junior 85 - wiek 12 do 18 lat, licencja A motocross lub A enduro, motocykl

2T o pojemnosci do 85 cc – 4T do 150 cc

* klasa Quad Open - pojazdy czterokołowe o pojemnosci pojemnosc do 1000 cc,

wiek zawodnika :2K powyej 15 lat, 4K powyej 17 lat, licencja A

motocross quad lub A enduro quad

2. Puchar Polski

klasa Junior - wiek od 14 do 21 lat, licencja B Enduro lub B Motocross, motocykl

2T o pojemnosci - do 250 ccm, 4T - do 450 ccm

klasa Junior 85 - wiek 12 do 18 lat, licencja B motocross lub B enduro, motocykl

2T o pojemnosci do 85 cc – 4T do 150 cc

klasa Senior 1 - wiek od 14 lat, licencja B motocross lub B enduro, motocykl

2T o pojemnosci do 125cc - 4T do 250cc

klasa Senior 2 - wiek od 14 lat, licencja B Motocross lub B Enduro, motocykl: 2T

powyej 125cc do 500cc, 4T powyej 250cc do 650cc

klasa Weteran - wiek powyej 40 lat, licencja A lub B motocross lub enduro ,

motocykl o dowolnej pojemnosci.

Klasa Quad 2K – pojazdy czterokołowe z napedem na tylna os, pojemnosc do 750 ccm, wiek

zawodnika powyej 15 roku ycia, licencja B Motocross Quad lub B

Enduro Quad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.10.2011 o 21:10, Patryk_mx napisał:

Tu masz wyciąg z regulaminu PZM cross country z tego sezonu

 

 

Sorki pomyliło mi się z zawodami z mojego województwa "cross country Pucharu Dolnego Śląska" bo ja tylko te miałem na myśli :) ale dzięki za odpowiedź , Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  W dniu 22.10.2011 o 17:16, Patryk_mx napisał:

Miałem okazje pojeździć i 144 i 150. 144 wydaje się mało elastyczne, dół i średnie obroty jak w setce góra zamiata sete, 150 już w każdym zakresie jedzie lepiej od sety no i już silnik jest o wiele bardziej elastyczniejszy od 144. Jak miał bym wybierać to brał bym 150, przyjemniej mi się latało na niej od 144

A 144 i 150 to niest to samo?

 

  W dniu 24.10.2011 o 21:10, Patryk_mx napisał:

Tu masz wyciąg z regulaminu PZM cross country z tego sezonu

Czy regulamin Enduro croscantry to to samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.01.2012 o 19:58, jawa350ts napisał:

Regulamin patrz

 

Nie wiem co próbujesz udowodnić, ale nie wychodzi Ci to . Do 2011 r w obu tych dyscyplinach sportowych klasy nazywały się tak samo, stąd takie nazewnictwo w tym temacie . W wielu amatorskich zawodach jak i w zawodach strefy dalej występuje stare nazewnictwo klas (czyt. takie jak w enduro)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...