Skocz do zawartości

Ogar 200 - problem z silnikiem


Andrewp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zalozylem zalecana swiece F80, ustawilem zaplon na 1,5mm przed GMP, przeczyscilem gaznik, wymienilem cewke zaplonowa i juz odpala .

 

Ale mam inny problem... Pojezdze jakies 1,5-2 godziny i silnik gasnie, po wyjeciu swiecy okazuje sie, ze jest zalana, a elektrody sa czarne.

 

Jaka moze byc przyczyna? Ustawiony za wysoki poziom paliwa czy cos z dyszami...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simmeringi dopiero co wymienilem, wiec to opada.

 

Hmm, zle ustawiony zaplon? Sprawdze to, ale zaplon mam ustawiony na jakies 1,5mm przed GMP, wiec wyglada, ze jest dobrze.

 

Jeszcze opuszcze iglice i zobacze (jest na trzecim rowku, liczac od dolu).

 

A moze te dysze w gazniku sa jednak rozkalibrowane...? Tez wymienie... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie co ty tak z tymi dyszami :evil: Swieca może byc czarna z powodu przepuszczajacego simeringu od oleju albo masz za bogata mieszanke a że jak jeżdzisz 2 godz i moto gasnie to wystarczy poczekać az sie silnik schłodzi bo to normalne w jawencjach komarach i tego tybu sprzetach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytalem tak o te dysze, bo ktos mi zasugerowal, ze to ich wina i chcialem sie upewnic... :evil:

Ale teraz to juz wiem, ze to raczej nie to.

 

Simmering na pewno nie przepuszcza, bo dopiero co wymienialem wszystkie simmeringi.

 

Mieszanka moze byc za bogata i to wlasnie obstawiam...

Opuscilem iglice na ostatni rowek i jest duzo lepiej. Przynajmniej swieca nie jest juz czarna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a że jak jeżdzisz 2 godz i moto gasnie to wystarczy poczekać az sie silnik schłodzi bo to normalne w jawencjach komarach i tego tybu sprzetach

 

Głupstwa gadasz. Przykład moja Jawka. 3 godzinne popierniczanie z prędkością bliską maksymalnej nie powodowało gaśnięcia silnika.

 

1. Fabryczne wyprzedzenie zapłonu w tym silniku (1.5 - 1.7 mm) jest przyczyną różnych kłopotów). Ustaw wartośc wyprzedzenie na 1.8 - 2 mm, przy przerwie na przerywaczu 0.3 - 0.4 mm. Sprawdź czy czasem krzywka nie jest zbyt luźno osadzona, sprawdź w ogóle jak długo jest otwarty przerywacz (przy prawidłowej przerwie czas otwarcia styków przerywacza to 40 % obrotu wału).

 

2. Wymieniałes kondensator???

 

3. Jeśli te ustawienia nie pomogą musisz poeksperymentować z poziomem paliwa w komorze pływakowej. Niestety tu niewiele moge Ci powiedzieć. Po prostu ustawiasz na oko składasz gaźnik i testujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...