grucha87 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Jakie są objawy że tłok nadaje się do wymiany w wyczynowych motorach jakim jest np. yz450? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabul Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 nie ma objawow, jak bierze olej to juz za pozno, aby wiedziec czy do wymiany, trzeba rozkrecic !! Cytuj "wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkachmądrość z duszy czerp, nie tylko z podwórka" Kocham Życie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 słaba kompresja, odczuwalna przy odpalaniu. Silnik ma działać jak szwajcarski zegarek a jeśli zaniedbasz to będzie wyglądać jak ser szwajcarski :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 W tych sprzetach, przeważnie tłok trzyma większośc wymiarów do samego końca, chyba że zaniedba się wymiane oleju albo dbania o filtr powietrza. Tu wymieniasz po określonym czasie i nie zmiłuj, bo jak pęknie to pojdzie w koszta. Dla yz450f dla zawodnika to jest ok 90 mth, amator spokojnie te 150 mth może nakręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.