ADAM12 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Witam Wszystkich.Od niedawna jestem "szczęśliwym" posiadaczem Road Stara 1700 z 2005 roku.Moto ma przejechane 30.000 km i przypłynęło ze stanów.Dotychczas przez 2 sezony jezdziłem na Dragu 650.Jak po zakupie RS 1700 wsiadłem na niego pierwszy raz to rzeczywiście zrobił wrazenie ale jak tylko wyjechałem na autostrade to moja radosć sie skończyła.Przy prędkości 140 km/h odcięło zapłon i po zawodach.DS 650 rozwijała 160 km/h.Wiem że z takimi prędkościami sie nie jeżdzi na takich motorkach i ja poza tym jednym razem kiedy chciałem go przetestowac nigdy więcej takiej prędkości nie rozwinołem.Dla mnie idealna prędkośc to 80-90.Ale wiadomo,czasami trzeba wyprzedzac i wtedy power jest potrzebny.Może mi ktos podpowiedziec czy to normalne?Czy Road Star 1700 ma odcięcie zaplonu?Wstawiłem moto do mechanika,oczyścił i wyregulował gaznik,wyregulowal zawory więc wiem ze tu jest wszystko ok.Prosze o pomoc.Pozdrawiam Edytowane 15 Września 2011 przez ADAM12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Witam Wszystkich.Od niedawna jestem "szczęśliwym" posiadaczem Road Stara 1700 z 2005 roku.Moto ma przejechane 30.000 km i przypłynęło ze stanów.Dotychczas przez 2 sezony jezdziłem na Dragu 650.Jak po zakupie RS 1700 wsiadłem na niego pierwszy raz to rzeczywiście zrobił wrazenie ale jak tylko wyjechałem na autostrade to moja radosć sie skończyła.Przy prędkości 140 km/h odcięło zapłon i po zawodach.DS 650 rozwijała 160 km/h.Wiem że z takimi prędkościami sie nie jeżdzi na takich motorkach i ja poza tym jednym razem kiedy chciałem go przetestowac nigdy więcej takiej prędkości nie rozwinołem.Dla mnie idealna prędkośc to 80-90.Ale wiadomo,czasami trzeba wyprzedzac i wtedy power jest potrzebny.Może mi ktos podpowiedziec czy to normalne?Czy Road Star 1700 ma odcięcie zaplonu?Wstawiłem moto do mechanika,oczyścił i wyregulował gaznik,wyregulowal zawory więc wiem ze tu jest wszystko ok.Prosze o pomoc.Pozdrawiam Nie napisałeś czy tylko odcina i max prędkość to 140 czy moto gaśnie zupełnie. Czy motocykl jest po szlifie lub jakieś oznaki wskazują że mogło tak być? Ja zaczął bym od sprawdzenia stopki bocznej, a konkretnie czujnika. Jest szansa ze wtyczka od czujnika jest luźna lub sam czujnik nie do końca sprawny i pod wpływem częstotliwości drgań silnika przy tej prędkości rozłącza zapłon. Spotkałem się z takim przerywaniem w kilku różnych motongach. Kolejnym przypadkiem z jakim się spotkałem to urwana przegroda w tłumiku.Pod wpływem większego ciśnienia spalin zatykało wylot. Moto w miejscu wkręcało się do właściwego ogranicznika obrotów , natomiast pod obciążeniem nawet na 1 biegu nie wkręcało się nawet do 5000 obrotów a efekt był podobny właśnie do odcięcia zapłonu. Więc jeżeli czujnik stopki jest ok, a jazda bez wydechów nie da ci vmaxa większego niż te 140 to należało by się bardziej zagłębić w elektrykę motocykla Kolejną rzeczą może być TPS - czujnik położenia przepustnicy- który w tych motocyklach oraz innych 1700 ccm (mt-01, warior) był wymieniany w ramach kampanii serwisowych. Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Road Star ma odcinkę zapłonu przy nie całych 5 tyś obr.A 1600 wyciąga spokojnie ok 180 km/h.Więc w 1700 140 km/h to trochę za mało.Musisz coś więcej napisać na temat odcinki,bo ona powinna być odczuwalna na każdym biegu w danym zakresie obrotów.Zajrzyj na http://www.yamaha-roadstar.pl/ . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM12 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 WitamMechanik który robił mi regulacje gażnikai zaworów mówi ze nikt przed nim tam jeszcze nie zaglądał.Odcięcie następuje tak na moje ucho ok.2500-3000 tys.obrotów.Słuchac takie buuu i moto strzela na przemian z tłumików raz z jednego raz z drugiego.Dzieje sie tak nawet przy odkręceniu manetki nawet na postoju.Ja stawiam że to cos z elektryką.Poza tym jest taki problem że wskażniki paliwa i predkościomierz potrafią w czasie jazdy zupełnie "klapnąć" a po włączeniu zapłonu nie robią testu.Wskazówka od paliwa czasami sie testuje ale ta od szybkościomierza zupełnie leży.Zaznacze że sprawdzałem złaczki pod zbiornikiem i wszystko jest ok.Ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.