Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

Pogoda dzis co prawda nie najlepsza, ale termin jest terminem. W mjej " K " wymieniano w zwiazku z akcja jedna czesc, wiec postanowilem to wykozystac.

 

Modus ustawiony na Rain. Sprzeglo, jedynka troche gazu ( silnik wyje ) manetka dziala b. delikatnie, troche trzeba sie z topornego sprztetu przestawic :icon_mrgreen: Spojrzenie na obrotosciomiesz ca. 1,5 rpm. Sprzeglo chodzi jak - kurde brak poroiwnania, jak na razie najmniejsza sila z jaka trzeba operowac.

 

Kierunkowskaz, hmmmm kqfa, brakuje mi moich przelacznikow, z tym jednym jak w japoncach to troche porazka. Silnik jakos nieochoczo a przedewszystkim jakos glosno wkreca sie na obroty. Skrzynia biegow - krotkie skoki, biegi daja sie wrzucac bardzo delikatnie w kooperacji z hydrulicznym sprzeglem wchodza b. lekko, trzeba sie troche znowu przyzwyczaic ale generalnie nie ma z tym problemow. Srodek ciezkosci bajka, cwiczenia egzaminacyjne ( wolny slalom mozna smialo pokonywac, jak by bylo z polska 8 - mka ? chgaba troche gorzej, choc jedno jest gwarantowane, nei ma jakichkolwiek szarpan bez wzgledu na bieg. ( przetestowane do IV - go i ciag z 800 rpm.

 

30 ( km/h ) Zone wrzuca sie IV i pozostawia manetke w spokoju - idzie jak po masle.

 

Do 3500 rpm. przyspieszenie jakos z nog nie powala - zna sie to lepiej, od 4500 rpm. mozna juz po prostu sfrunac i to na modus'ie Rain. Prowadzenie b. niz lekko, sprzet slucha sie prowadzacego, im szybciej sie jedzie tym lepiej. Pozycja za sterami b. wygodna, czulem sie jak Policjant. Kanapa troche twardawa, co gorsza nieco za szeroka, przy nieuwadze podcas zatrzymywania sie i wystawiania nogi na bok trzeba na poczatku troche uwazac, ( zwlaszcza przy mokrej nawierzchni ) bo moze byc skucha a maszyna jak by nie bylo troche wazy. Generalnie poruszajac sie tym sprzetem, ma sie odczucie jakby nie prowadzilo sie motocykla a jekiekolwiek auto. Wjazd na autostrade - hmmmmm, zlozenie a raczej jego brak redukuje frajde, przyspieszenie w modsie otwartym troche rekompensuje, przy 230 km/h jest jednak Schluß ! Liiiiiiiipa !

 

Co do przyspieszen to dokladnie tak tez reaguje, brak tego kopa, dodatkowym minusem jest zrywanie przyczepnosci tylnej opony przy ca. 4000 rpm.

 

Nie oparlem sie przejechac moja stala traska prawie przy domu, fajny zakret w lewo potem lekki luk w prawo na ktorego komcu trzeba uderzyc nieco w klocki - ograniczenie do 80 km/h. Na wspomnianym pierwszym luku przy ca. 80 km/h odpuszczam, nze wzgledu na niestabilnosc. Niestety, tak jak zasiadajac na kolumbryne ma sie odczucie, ze jest stwozona do wolnej turystycznej jazdy ( im dluzsza trasa tym przyjemniej ).

 

Facit.

 

Fajnie i duzo widac w lusterkach - duzy plus !

 

Rozczarowanie, ze wzgledu na opony ( BT 022 ) i wlasciwie wszystko jasne ! A szkoda, bo moze na Z8 byloby zupelnie inaczej, potwierdza rozmowa z pracownikami BMW Niederlassung.

 

Troche rozczarowal nmie brak radia :icon_mrgreen: Nie kupuje zostaje przy swojej :icon_mrgreen:

 

Po przesiadce na moja " K " troche szok - jak bardzo nie wygodna- jajka na baku, leze na nadgarstkach, kurde, jak ja nia wogole jezdze ? Bobrze, ze juz niedlugo zmieniam kierownice na LSL :icon_mrgreen:

 

https://picasaweb.google.com/ksrider/NiektoreZTestowanychMotocykli#5649950074607965282

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polatałem tym kredensem chwilę na wiosnę, było sucho i słonecznie, więc z tym zrywaniem nie mogę potwierdzić/zaprzeczyć, ale zapamiętałem, że żywo się zbierał i byłem raczej pozytywnie zaskoczony jak to ładnie i dynamicznie potrafi jeździć. Na pewno mam mniejsze doświadczenie z tego typu motocyklami, więc nie bardzo miałem z czym porównywać :)

Jakbym dużo jeździł turystycznie w dalsze trasy to kto wie, taka maszyna ma swoje zalety.

Chociaż i w miejskim korku też dawała radę:

A tu takie małe co nieco, trochę jeżdżenia na luzie:

http://gomoto.tv/

naszym motorem jest pasja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

I jesienią też udało się parę dni nim pojeździć, a tu mały test, który popełniłem przy tej okazji:

 

http://www.gomoto.tv/2011/12/20/k1600gt-maybach-na-dwoch-kolach/

 

 

Świetna relacja - aż skłoniła mnie, aby wiosną udać się na jazdę próbną ale bardziej z ciekawości niż z chęci zamiany mojego GS'a :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można rzec, że Honda Goldwing ma silnego konkurenta. Ciekawe, czy pojawi się kolejny konkurent...

 

Mysle, ze nie predko, segment jest tak maly, ze po prostu sie nie bedzie oplacac.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też śmigałem na nowym 1600, i rzeczywiście - piec najbardziej elastyczny ze wszystkich na których jeździłem. Też spróbowałem ze świateł ruszyć i samym sprzęgłem biegi do góry, bez gazu - i na 6 przy małej prędkości idzie jak masło. Zero szarpania. No i gładko przyspiesza.

 

Opcji ma tyle co prom kosmiczny :) masakra... aha - no i najważniejsze - ale to zapie**ala :D ja jeździłem jeszcze z pasażerką i po mieście, ale moment jest poprostu ogromny - na starcie odsadzi lekko prawie wszystkie sporty.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, tylko spróbuj go wycofać na "kocich łbach" ... powodzenia :)

 

Nie rozumiem dlaczego producent tym razem olał sprawę wstecznego biegu. W tak dobrze doposażonym (i dość ciężkim) modelu to dziwi.

Poza tym zaryzykowałbym określenie: sportowy turystyk :)

 

 

 

http://gomoto.tv/

naszym motorem jest pasja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To tylko pogratulowac i bezawaryjnej jazdy zyczyc !

 

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od 2 tygodni już śmigam K 1600 GTL.Krutko pisząc,to jazda jest bajką.Zrobiłem trasę Białystok-Płock i powrót i jest rewelka.Jeżeli ktoś się zastanawia,to polecam bardzo ten motocykl.Po zdjęciu kufrów,co robi się szybko i sprawnie śmiga się też super po mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...