ks-rider Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 (edytowane) Siemka ! Pogoda dzis co prawda nie najlepsza, ale termin jest terminem. W mjej " K " wymieniano w zwiazku z akcja jedna czesc, wiec postanowilem to wykozystac. Modus ustawiony na Rain. Sprzeglo, jedynka troche gazu ( silnik wyje ) manetka dziala b. delikatnie, troche trzeba sie z topornego sprztetu przestawic :icon_mrgreen: Spojrzenie na obrotosciomiesz ca. 1,5 rpm. Sprzeglo chodzi jak - kurde brak poroiwnania, jak na razie najmniejsza sila z jaka trzeba operowac. Kierunkowskaz, hmmmm kqfa, brakuje mi moich przelacznikow, z tym jednym jak w japoncach to troche porazka. Silnik jakos nieochoczo a przedewszystkim jakos glosno wkreca sie na obroty. Skrzynia biegow - krotkie skoki, biegi daja sie wrzucac bardzo delikatnie w kooperacji z hydrulicznym sprzeglem wchodza b. lekko, trzeba sie troche znowu przyzwyczaic ale generalnie nie ma z tym problemow. Srodek ciezkosci bajka, cwiczenia egzaminacyjne ( wolny slalom mozna smialo pokonywac, jak by bylo z polska 8 - mka ? chgaba troche gorzej, choc jedno jest gwarantowane, nei ma jakichkolwiek szarpan bez wzgledu na bieg. ( przetestowane do IV - go i ciag z 800 rpm. 30 ( km/h ) Zone wrzuca sie IV i pozostawia manetke w spokoju - idzie jak po masle. Do 3500 rpm. przyspieszenie jakos z nog nie powala - zna sie to lepiej, od 4500 rpm. mozna juz po prostu sfrunac i to na modus'ie Rain. Prowadzenie b. niz lekko, sprzet slucha sie prowadzacego, im szybciej sie jedzie tym lepiej. Pozycja za sterami b. wygodna, czulem sie jak Policjant. Kanapa troche twardawa, co gorsza nieco za szeroka, przy nieuwadze podcas zatrzymywania sie i wystawiania nogi na bok trzeba na poczatku troche uwazac, ( zwlaszcza przy mokrej nawierzchni ) bo moze byc skucha a maszyna jak by nie bylo troche wazy. Generalnie poruszajac sie tym sprzetem, ma sie odczucie jakby nie prowadzilo sie motocykla a jekiekolwiek auto. Wjazd na autostrade - hmmmmm, zlozenie a raczej jego brak redukuje frajde, przyspieszenie w modsie otwartym troche rekompensuje, przy 230 km/h jest jednak Schluß ! Liiiiiiiipa ! Co do przyspieszen to dokladnie tak tez reaguje, brak tego kopa, dodatkowym minusem jest zrywanie przyczepnosci tylnej opony przy ca. 4000 rpm. Nie oparlem sie przejechac moja stala traska prawie przy domu, fajny zakret w lewo potem lekki luk w prawo na ktorego komcu trzeba uderzyc nieco w klocki - ograniczenie do 80 km/h. Na wspomnianym pierwszym luku przy ca. 80 km/h odpuszczam, nze wzgledu na niestabilnosc. Niestety, tak jak zasiadajac na kolumbryne ma sie odczucie, ze jest stwozona do wolnej turystycznej jazdy ( im dluzsza trasa tym przyjemniej ). Facit. Fajnie i duzo widac w lusterkach - duzy plus ! Rozczarowanie, ze wzgledu na opony ( BT 022 ) i wlasciwie wszystko jasne ! A szkoda, bo moze na Z8 byloby zupelnie inaczej, potwierdza rozmowa z pracownikami BMW Niederlassung. Troche rozczarowal nmie brak radia :icon_mrgreen: Nie kupuje zostaje przy swojej :icon_mrgreen: Po przesiadce na moja " K " troche szok - jak bardzo nie wygodna- jajka na baku, leze na nadgarstkach, kurde, jak ja nia wogole jezdze ? Bobrze, ze juz niedlugo zmieniam kierownice na LSL :icon_mrgreen: https://picasaweb.google.com/ksrider/NiektoreZTestowanychMotocykli#5649950074607965282 :crossy: Edytowane 8 Września 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Ja polatałem tym kredensem chwilę na wiosnę, było sucho i słonecznie, więc z tym zrywaniem nie mogę potwierdzić/zaprzeczyć, ale zapamiętałem, że żywo się zbierał i byłem raczej pozytywnie zaskoczony jak to ładnie i dynamicznie potrafi jeździć. Na pewno mam mniejsze doświadczenie z tego typu motocyklami, więc nie bardzo miałem z czym porównywać :)Jakbym dużo jeździł turystycznie w dalsze trasy to kto wie, taka maszyna ma swoje zalety.Chociaż i w miejskim korku też dawała radę: A tu takie małe co nieco, trochę jeżdżenia na luzie: Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 I jesienią też udało się parę dni nim pojeździć, a tu mały test, który popełniłem przy tej okazji: http://www.gomoto.tv/2011/12/20/k1600gt-maybach-na-dwoch-kolach/ Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 I jesienią też udało się parę dni nim pojeździć, a tu mały test, który popełniłem przy tej okazji: http://www.gomoto.tv/2011/12/20/k1600gt-maybach-na-dwoch-kolach/ Świetna relacja - aż skłoniła mnie, aby wiosną udać się na jazdę próbną ale bardziej z ciekawości niż z chęci zamiany mojego GS'a :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Moje wrażenia z jazdy testowej na GTL-u :) Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Można rzec, że Honda Goldwing ma silnego konkurenta. Ciekawe, czy pojawi się kolejny konkurent... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Można rzec, że Honda Goldwing ma silnego konkurenta. Ciekawe, czy pojawi się kolejny konkurent... Mysle, ze nie predko, segment jest tak maly, ze po prostu sie nie bedzie oplacac. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Też śmigałem na nowym 1600, i rzeczywiście - piec najbardziej elastyczny ze wszystkich na których jeździłem. Też spróbowałem ze świateł ruszyć i samym sprzęgłem biegi do góry, bez gazu - i na 6 przy małej prędkości idzie jak masło. Zero szarpania. No i gładko przyspiesza. Opcji ma tyle co prom kosmiczny :) masakra... aha - no i najważniejsze - ale to zapie**ala :D ja jeździłem jeszcze z pasażerką i po mieście, ale moment jest poprostu ogromny - na starcie odsadzi lekko prawie wszystkie sporty. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 No, tylko spróbuj go wycofać na "kocich łbach" ... powodzenia :) Nie rozumiem dlaczego producent tym razem olał sprawę wstecznego biegu. W tak dobrze doposażonym (i dość ciężkim) modelu to dziwi.Poza tym zaryzykowałbym określenie: sportowy turystyk :) Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 ...brak wstecznego to może być faktycznie mankament. A te kocie łby jak będą jeszcze mokre... Pozdrawiam,HORNET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek1975 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 A ja właśnie w czwartek ubiegły kupiłem ostatni model który był dostępny z grudnia 2011,czekam aż dotrze do mnie i nie mogę sie doczekać pierwszej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 To tylko pogratulowac i bezawaryjnej jazdy zyczyc ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek1975 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek1975 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Od 2 tygodni już śmigam K 1600 GTL.Krutko pisząc,to jazda jest bajką.Zrobiłem trasę Białystok-Płock i powrót i jest rewelka.Jeżeli ktoś się zastanawia,to polecam bardzo ten motocykl.Po zdjęciu kufrów,co robi się szybko i sprawnie śmiga się też super po mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 No gratulacje. Sprzęcik faktycznie zajefajny na dalsze wypady. PozdrF. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.