bunio001 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam ostatnio kolega poprosił mnie o to aby mu złożyć skuter KIngway 4t bo zaprowadził do mechanika i ten zaśpiewał mu 800zl za same części więc się zgodziłem no i mam problem iż założyłem nowy tłok pierścienie cylinder głowice wałek rozrządu zawory ustawiłem oba na 0.05 skuter odpalił po remoncie bez tłumika gdy założyłem tłumik nie chciał odpalić okazało się że nie ma wcale przelotu był kompletnie zabity wypaliłem go no i chodzi lecz nie wiem czy dobrze go wypaliłem czy to jest jego wina iż gdy dodam skuterowi troszkę gazu to jedzie normalnie gdy dam mu do oporu to tak jak bym mu ograniczał benzynę zamiast wejść na większe obroty to z chodzi na mniejsze tak jak by się mulił i nie wiem gdzie leży problem tego czy w wydechu czy w gaźniku czy też całkiem gdzie indziej mam nadzieje że mi pomożecie prosił bym o jak najszybszą odpowiedz Wszystkim z góry dziękuje za chęć pomoc Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez bunio001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 trzeba sie upewnic ze jest tłumik dobrze wypalony moze cos tam jeszcze jest nie tak Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio001 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 A jak najlepiej go wypalić wyczyścić ? Problem rozwiązany wyczyszczenie gaźnika pomogło temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silny94 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Witam, zaczęliście temat skutera. Mam Keeway'a F-act 50 ze zdjętymi blokadami. Jest to skuter z silnikiem 2T. Jakieś dwa miesiące temu spalił mi się tłumik i byłem zmuszony do wymiany. Mniej więcej od tej samej pory zaczął mulić. Na początku myślałem, że to wina jeszcze nie dopalonego tłumika, ale na nowym tłumiku przejechałem już ok 300 km. Jak sądzicie co może być powodem tego zamulania? P.S.On muli zawsze na starcie, jak dokula się do ok. 30 km/h, to nagle się budzi i zaczyna się nieźle odpychać. Nie znam się na mechanice, więc liczę na waszą znajomość w tej dziedzinie. Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.