Skocz do zawartości

Potrzebuję opinie nt Aprilii rs 125.


Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie mam ale mogę coś napisać...

 

Aprilia RS 125, silnik chłodzony cieczą jednocylindrowy, dwusuwowy, smarowanie dozownikiem, gażnik Dellorto o średnicy 28 mm. Moc maks. 30-33 km ( zależy od żródła ) przy 11300 obr/min. Jeśli dobrze pamietam to zawór otwiera się przy 6500-7000 obr/min i wtedy dostaje kopa... przyspieszenie od 0-100 km/h - 6-6,5 sek. Prędkość maks - jak kupisz zdrową to coś w granicach 160 - 170 km/h. Dobre hamulce- tarzcza z przodu 320 mm i 4 tłoczkowe zaciski.

Średnie zużycie paliwa -od 4 - 7 l/100 km. Moim zdaniem kozacki sprzęt, fajnie wygląda jest mocniejsza od nsr i łatwiej o części niż do np. Mito. Więcej inf. otrzymasz od użytkowników, a jeśli nikt nic nie napisze to poszperaj w szafach i znajdz Motocykl nr 12/2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A warto wchodzić w sprzęty po tuningu? Konkretnie to jedna RS i jedna NSR ma cylinder 160ccm Polini. W RS jezdzoby 1000km na nowym a w NSR niewiem, ale podobno na zwykłym wydechu idzie 140 a na sportowym 180 ( a jest ten zwykły)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy... a jeżdziłeś czymś wcześniej? jeśli tak i czujesz sie na siłach to chyba jest sens. Mój kumpel miał wcześniej af1, była zdrowa i bez żadnego tuningu leciała 160 kmh. Jeśli ta nsr o które pisałeś ma cylinder 160 ccm to powinna 180 poleciec... ale jeśli to 125 ccm i leci 140 a ze sportowym wydechem 180 to ja w to nie wierzę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalna NSRa powinna lecieć (bez żadnych tuningów) ze 160 a aprilia ok 170 po tych niby tuningach można uzyskać od 10 do 25może 30 km różnicy zalezy czy wymienisz gaźnik filtr wydech i pare innych bzdetów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek- chodziło mi o to' date=' ze w NSR jest sportowy cylinder, ale zwykły tłumik i na nim idzie 140, ale sprawdzane na sportowym tłumiku kolegi i poszedł 180[/quote'] to znaczy nic innego jak to że tłumik (ten orginalny) ma blokadę... pewnie ma kryzę na normalnym cylindze 125 to pewnie szła ze 120 no nie ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barteck jezdziles czyms wczesniej? - padlo pytanie kilka postow temu .. to wazne.

 

ja osobiscie polecam Honde Varadero. silnik czterosuwowy, zapozyczony z shadow 125 - bardzo nowoczesna jednostka, swoje pazurki bedzie potrafila pokazac na wyzszych obrotac (ODZIWO!) bo moc maks (15 KM) osiaga przy 11000 (!). jednostka jest trwala i z remontem generalnym napewno bedziesz sie mogl dluzej wstrzymywac niz w RS.

oczywiscie RS ma lepsze osiagi, ale tez gorzej gada (wiadomo - 2 suw) i jest drozsza w utrzymaniu (czesci zamienne (dostepnosc), wiecej pali). Ogolnie mniejsza trwalosc przez ogormne wysilenie silnika.

 

po za tym Varadero mozesz przemknac po jakis polach w razie potrzeby a RSką tego raczej nie zrobisz.. Honda bardziej sie nadaje na DZIURAWE polskie drogi.

 

4T, japońce, honda - GÓRĄ!

: ))

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...