ForestRun Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Za to jaka przyjemność, gdy jeździ lub powraca do życia :P Moja Jawa strzeliła focha :P Nie zapali z kopki ni ch... Na pych? Od razu zaskoczy...Rozbieram gaźnik, moim oczom ukazał się taki widok:Pływak - ekhm...Filtr - syfKomora pływaka - syfDysze - średnie na jeża (mogę porobić fotki do wglądu)Króciec między gaźnikiem a filtrem powietrza - jeden wielki smar. Zdjęcia (albumik): http://imageshack.us/g/845/23082011028.jpg/ Myślę że to mógł być problem.Ogólnie wyglądało to tak że mogłem kopać do woli, nie zapaliła. Na pych od razu, bez większych przeszkód. Jak zapaliła, sporo dymu za mną.Gdy zjeżdżałem z górki na luzie, czasem zgasła. Świece wyglądają tak: http://imageshack.us/g/543/24082011047.jpg/ Iglica zapięta na górnym rowku. Czekam na parę gratów z www.jawaczesci.plZobaczymy co z tego wyjdzie... Chętnie bym zapłon na nowo ustawił, gdyż mam takie domniemanie iż na początku ciężko się rozpędza, nie muli, tylko jakby miała ciężko, po paru sekundach już leci przed siebie jak strzała. Fotka Jawy <klik> @J@wa - z prostownika nie odpalałem, nawet mi to przez głowę nie przeszło gdyż wiem jakie będą skutki :P Martwi mnie tylko to, iż nie odpali z kopki... Iskra jest mocna, wyraźna. Kompresja także dobra, ręką ciężko docisnąć starter do dołu. Powiem szczerze że nie żałuję zakupu i każdej kolejnej złotówki (setki :P ) którą wydam w ten motocykl. Pytania oraz spojrzenia przechodniów - BEZCENNE :) Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez ForestRun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Ale wcześniej paliła? Jak tak to pół biedy. Sprawdź lub lepiej wymień simmering (30x52x8) pod alternatorem. Może tam łapać lewego powietrza. Może dokładnie opisz czy rzuciła palenie z chwili na chwilę,jakie były tego objawy.Jakie miała wolne obroty (równe,falujące,nie miała wcale). Silnik 638 to taka istota że wielcy szpece od motórów wykładają się na każdym kroku. P.SPolecam stronki mające baaardzo dużo informacji o Jawach i CZhttp://www.jawacz.plhttp://www.breinride.home.pl/ Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez j@wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForestRun Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Stronki te przeglądam codziennie :P Nawet jest tam mój temat, lecz jakoś cennych rad nie ma ;P Szczerze powiem że ciężko powiedzieć kiedy się to zdarzyło. Potem nawet przy ciepłym silniku ciężko było jej odpalić z kopki. Wolne obroty, dobrze trzymała, jak na moje ucho do najrówniejszych nie należały.. Czasem sobie zgasła. Zakres około 1500 - 1700. Jakoś tak. Z kopki odpalała gdy ją przywiozłem do domu (niedziela). We wtorek jakoś już coś niechętnie. Tak jak pisałem wyżej, na pych chętnie łapie, bez większego problemu. Ponownie napiszę, gdy odpaliła na pych, chmara dymu za mną, oraz jakby troszkę ją muliło, po chwili już norma. Czasem wydawało mi się że na ciepłym silniku lepiej paliła z ssaniem jak bez... Własnie czyszczę gaźnik, zanim dojdą te dysze to poczekam trochę a ja muszę wiedzieć co jest przyczyną :P Bez moto długo nie wytrzymam :P EDIT: Tak sobie sprawdzam poziom paliwa w komorze. Teoretycznie gdy pływak zamknie zawór pływaka, paliwo nie powinno już iść do gaźnika?Zauważyłem że przy zamknięciu zaworka przez pływak, paliwko bardzo pooooowoli leci przez wężyk, chyba nie powinno? Lekko poluzowałem komorę pływaka i paliwo rozlane po bokach, czyli coś jest nie tak. Pytanie 2. Zawór pływaka jest jakby w takiej hmm śrubie z otworkiem?... Tak to nazwę. Czy śruba ta powinna wchodzić prawie do samego końca? Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez ForestRun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForestRun Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 (edytowane) Coś mi nie działa opcja edytuj... Wyczyszczenie gaźnika załatwiło sprawę.Było także o wiele za mało paliwa w komorze pływakowej - około 22mm licząc od góry! Jawa jeździ, pali, lecz elektryka siada :P Pozdrawiam :)Łukasz Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez ForestRun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Ja też miałem problem z nie domykającym się zaworkiem.Ale widze że w dobrych rękach ta jawa i jeszcze pojeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KanterX Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 haha ja to mam ubaw :) jawa zła bo ludzie mieli problemy z zapłonem :) teraz elektronika wymyślili i jawa jest dobra :) ja zawsze będę stał za Jawa murem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.