johny2ti Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Witam mój ojciec posiada owego Harleya i ma taki problem ze od jakiegos czasu nie pali mo na pierwszą świece. Jak kupi nowe świece to moto ładnie pochodzi z jeden dzień i znowu to samo. Po wykręceniu świec pierwsza jest całkowicie czarna a druga jak nowa. Próbowalismy różnych świec do tego modelu, zawsze nowe, wczoraj założylismy irydowe i wszystko bylo oki aż tu dzisiaj ojciec jechał do miasta i znowu to samo. Co może byc przyczyną? dzieki i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaft Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Na moje to za bogata mieszanka...regulacja gaźników powinna pomóc (chyba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny2ti Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 tam jest tylko 1 gaźnik. Czy jak jest jeden to tez sie reguluje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 (edytowane) Tak, jeden gaźnik też wymaga obsługi. Wtedy tylko synchro nie wchodzi w grę bo nie ma z czym synchronizować. Dziwna sprawa bo w EVO tylna świeca jest zawsze ciemniejsza niż przednia. Gaźnik na stół, rozbierasz na atomy, czyścisz, dmuchasz, ustawiasz poziom paliwa jak w książce pisze,`91 powinien mieć bodajże 10,5-11,5mm chyba że masz wczesny `91 z okrągłym pływakiem to wartość będzie inna. Skład mieszanki ustaw na 1,5 obrotu ale najpierw policz ile obrotów śruby teraz masz ustawione ZANIM rozbierzesz gaźnik. Potem składasz i sprawdzasz co się dzieje. Warto też zmierzyć kompresję na obu cylindrach. Potem należy zająć się elektryką, kable WN i cewka. Linka od ssania też lubi psuć nerwy, może jest zagięta i się zawiesza lekko. Świece zakładaj tylko marki Champion, RN12YC dostępne w dobrych sklepach. Uważaj na podróbki. Na innych EVO nie będzie dobrze śmigał. Są jeszcze oryginalne świece HD które też robi Champion i kosztują sporo więcej. :banghead: Olej przede wszystkim NGK bo to ścierwo, nie baw się w żadne irydówki i takie tam. Jeśli już to Screamin Eagle z elektrodą V-Split robione przez Splitfire. Te są w miarę dobre. I taka rada - gdy założysz nowe świece to nie możesz silnika uruchomić tylko na chwilkę. Silnik na nowych świeczkach musi dobrze polatać kilkanaście km conajmniej. Dobrze jakby dostał ognia trochę. Świece muszą się wygrzać bo inaczej padną przy kolejnym zimnym odpaleniu. Edytowane 4 Sierpnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.