Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam full info...właśnie zezłomowałem mojego wiernego dziadka (750r ale niczym się nie rózni poza pojemnoscią).

Jeśli znajdziesz dobry egzemplarz to jest sprzęt nie do zarżnięcia. Co ja tysięcy nim nawinąłem między po europie to hoho.

Zostało mi kilka ciekawych maneli (altek przerobiony pod regler z malucha, rozrusznik, cewki, cała wiązka z impulsatorami itp. prawie nowy napęd, silnik po urwanych zaworach (skrzynia i sprzęgło itp. ok) i jeszcze kilka żeczy by się znalazło)

Specjalnie nie ma większych problemów. Pilnować zawory. Jeździłem na oleju samochodowym i nie miałem żadnych problemów ze sprzęgłem. Twój wybór ale po co przepłacać.

Nie zdarzyło mi się nie wrócic nim na kołach ale raz jechałem 100 kilometrów na dwóch garach bo cewka mi padła. Poza eksploatacyjnymi rzeczami to wymieniłem pompę wody bo się wysypała. Szczególną uwagę naeży również przywiązać do puszki bezpieczników bo w miejscu, którym jest fdostaje wodę i potrafi śniedź szaleć.

Przednie lagi i system antidive, tu należy sprawdzić przy zakupie czy działa jak należy. Dużo zależy od właściwego oleju i terminów wymiany.

Jak chcesz coś jeszcze konkretnego wiedzieć to pytaj bo trudno tak zebrać na raz.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...