boba15 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witam posiadam motor Bemi cross 125ccm mam taki problem gdyż wkreciłem srubke od powietrza motor zaczoł wchodzić na wysokie obroty ;/ wiec wykreciłem prawie do konca tą srubkę i motor dopiero chodził na wolnych obrotach :( ale gdy przygazuje to ta śruba mi się wkręca i wchodzi na obroty ..;( Myślałem,że gdzies mi bierze powietrze lewe zakleilem silikonem kruciec który sie łączy z cilindrem więć tam nie powinno łapać lewe powietrze ? Gaźnik czyściłem i nic nie dało ...;/ Dodam,żę bierze mi olej ze skrzyni,a to 4T ;/ ,chyba gumka taka jest pod zaworami i z tamtąd bieże ale to może komuś się przyda aby mi pomóć;( Jeśli ktoś ma jakieś pomysły proszę pisać może pomoże ..:(!Brak mi sił i pomysłów już;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Brak Ci książki o mechanice a nie pomysłów. Jeśli chcesz sam grzebać to zaopatrz się w coś w stylu "Sam naprawiam..." a oszczędzisz sobie mnóstwo roboty. Wracając do tematu. To, że silnik wszedł na obroty po wykręceniu tej śruby to dobrze, bo to oznacza, że reaguje na regulacje. W dużym uproszczeniu wkręcasz tą śrubę do końca, następnie wykręcasz na wartość fabryczną (zazwyczaj 1,5obr) czekasz na reakcje silnika i w zależności od tego co się stało regulujesz obroty jałowe i tak aż do momentu gdy dalsze wykręcanie śruby spowoduje spadanie obrotów. Po szczegóły przeszukaj internet, metod jest wiele. Teoretycznie nie masz lewego skoro ta śruba wpływa na pracę silnika. Do zabezpieczenia śruby użyj czegoś gęstego (smar grafitowy w małej ilości ?).Jeśli ciągnie olej to najpierw musisz ustalić czy spala go i dymi, czy masz wyciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boba15 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Olej mi spala i dymi,a gdy wkręciłem do oporu śrubke od powietrza to silnik chodzil tak w miare na obrotach,a gdyż się silnik rozgrzał miał większe fes obroty;/ Problem rozwiazany tkwił w tym ,że iglica była od innego motoru :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Jeśli spala, to najpierw sprawdź czy nie wlewasz go za dużo a potem możesz zacząć myśleć nad wymianą uszczelniaczy zaworowych lub pierścieni. Sprawdź kompresję, jeśli będzie niska to raczej pierścieniami wciąga. Zdarzają się przypadki, że kompresja dobra a i tak ciągnie ale są dość rzadkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.