DJ Volt Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 (edytowane) Sprzedam crmke, stan dobry. Kończy się tłok, trzeba go wymienić. Tylny zacisk hamulcowy zdemontowany, skończyły się klocki, a nie mogę odkręcić ośki na której one siedzą. Trzeba podejść do tego z czymś więcej niż chiński śrubokręt i się odkręci. Tyle z minusów. Teraz to co z nią zrobiłem w czasie gdy u mnie była:- nicasil był wymęczony (do tego było pęknięcie na tym przewężeniu na kanale wydechowym), wbiłem tuleję żeliwną i do tego dobrany tłok (ten co się teraz kończy), zrobione było to dwa lata temu z hakiem, tuż po jej zakupie.- wymieniłem zawór wydechowy, teraz prawidłowo się otwiera i motocykl wkręca się do końca tak jak trzeba (opisywałem na forum w temacie o crmkach mój problem - winowajcą był ów zawór, do czego dochodziłem hehe dość długo)- nowy pływak w gaźniku, poprzedni miał dziurę, zakupiłem okazyjnie gaźnik od nsrki i przełożyłem pływak- motocykl stoi na zacnych gumach Michelin Competition typ III z przodu i typ IV z tyłu (albo na odwrót :) ), gumy są do jazdy.- standardowo klocki: z przodu zmieniałem w listopadzie zeszłego roku, z tylnymi miało być tak samo, ale nie dałem rady z tą śruba, a sezon się skończył, więc czeka to tak do teraz. Razem z klockami został zmieniony płyn w układzie przedniego hamulca.- olej w skrzynce biegów wymieniałem przed zimą jakoś niewiele czasu po klockach. Używam Mobila 1, dokładam 0,5 litra świeżego oleju które nagromadziło się po poprzednich wymianach. Więcej w niej nie dziobałem. Co do tulei w cylindrze, niektórzy będą marudzić, ale tak naprawdę to najlepsze posunięcie w tej furce i całe babranie z tulejowaniem kupujący ma za sobą. Ja sam osobiście nie zdecydowałem się na nowy nicasil z powodu kosztów nieadekwatnych do klasy i wysilenia tego motocykla. Motocykl ma papiery niemieckie, które przetłumaczyłem, zrobiłem jej nawet przegląd, ale wtedy wyskoczył ten zryty nicasil i zamiast zarejestrować wybrałem wbicie tulei i nowy tłok :). Honda ma zainstalowany dozownik, który jest sprawny, korzystam z niego (używam Mobila 1 półsyntetycznego). Elektryka sprawna, długie, krótkie, stop itd świecą. Kierunki tyż są, ale zbiłem dwie sztuki. Klakson działa. Plastiki nie połamane, kanapa cała, nie podarta. Wizualnie jest spoko, plusem jest oryginalny lakier i okleiny. Cena 2500 zł do drobnej negocjacji. Dla osób które nie będą szarżować z negocjacjami dokładam oponki enduro Metzelera na przód i tył, są prawie nowe, ściągnąłem je i śmigałem na kostkach. Gaźnik z nsrki, kompletny i sprawny, tylko ma na tą chwilę zamontowany mój dziurawy pływak. Gaźnik ten ma niektóre z dysz nieco większe, więc można trochę pokombinować. Zębatkę przednią(chyba 17 zębów, nie pamiętam) - też w zasadzie nowa,zdjąłem ją i założyłem najmniejszą możliwą, bo nie jeździłem po asfalcie, zależało mi na mocy. Osłonę łańcucha, którą musiałem zdjąć po założeniu kostki. Buty Fly Stinger, nie są styrane, a ja nie mam grzyba, choć oczywiście doradzam gruntowne pranie środka dla komforty psychicznego. Buciory dokładam, ponieważ teraz nie będę kupował enduro i są mi zbędne. Kask zostawiam dla znajomego. Mogę dołożyć jakieś gogle.Zdemontowany tylny zacisk oczywiście również dodaję. FOTKI tutaj : http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CRM_125/Galeria/128820,942321%27%29 To tyle, cena myślę, że niezła pomimo wad wymienionych na początku. Starałem się opisać wszystko zgodnie z rzeczywistością. Motocykl można oczywiście przyjechać i obejrzeć, odbyć jazdę próbną. Stoi niedaleko Legionowa. Kontakt najlepiej przez pw lub gg 6076362 Edytowane 8 Lipca 2011 przez DJ Volt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.