Skocz do zawartości

Tester diagnostyczny Motorscan 5650, pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum :)

 

Zakupiłem ostatnio tester diagnostyczny do motocykli, qudów i skuterów od firmy z Żywca, sprzęt nazywa się Motorscan 5650. Do wyboru miałem ten tester albo TXB Texy ale pokrycie sterowników i marek, możliwości w tym kodowania wtrysków czy immobilzera oraz brak konieczności podłączenia do laptopa skłoniły mnie do zakupu Motorscanu.

 

Jakby ktoś chciał listę z pokryciem to tutaj jest ono dokładnie rozpisane:

http://www.was-services.com/media/content/Motorscan_5650_Manufactuer_Modellist_2011_EN.pdf

 

Ale wracając do tematu, jako że jestem początkujący w temacie elektroniki motocyklowej, mam pytanie odnośnie tego czy macie jakieś przydatne linki, rozpiski, dokumenty związane z np kasowaniem inspekcji, opisem kodów błędu czy np instrukcjami serwisowymi do konkretnego modelu?

 

Używał ktoś już może ten sprzęt? wiem że w Polsce jest od nie dawna ale np. w Niemczech z tego co się dowiadywałem bardzo dobrze sobie radzi w warsztatach od kilku lat.

 

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Co do inspekcji, procedury szybko znajdziesz na google, w motocyklu elektronika jest "na wierzchu" większość ustalisz szybko po objawach. Tester pomaga ale zależy kto ile robi. Na pewno kupowanie testera dla domowego użytku mija się z celem, niczym zaczniesz go używać na 50% minie przynajmniej rok lub dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor