majzell Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Witam, dwa dni temu kupiłem od kolesia Motobi Orlik II z 2008 roku z przebiegiem niecałe 17 tyś. Po wymianie cylindra , tłoka, głowica, pierścienie, zawory i na dzień dzisiejszy jest na dotarciu. Zaraz po zakupie byłem się przejechać i po pewnym czasie jazdy skuter zaczął mi pierdzieć i wypluł coś z ruły parę razy (prawdopodobnie coś czarnego). I od tego czasu strasznie ryczy, czuje się jakbym jechał na jakimś czoperze... Co może być tego przyczyną? tak myślałem - dziura w tłumiku ?A jeszcze mam jeden problem, otóż gdy stoję na światłach lub po prostu na ulicy, i puszczam rękę z manetki to skuter po chwili często gaśnie. Kolega mi kazał dokręcić lekko pewną śrubkę pod siedzeniem, czy to pomoże? I czy jak skuterek będzie w pełni dotarty to czy będą znacząco lepsze osiągi?Jestem w tym zielony, mój pierwszy skuter więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziekówa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Wolne obroty to kwestia regulacji śrubą która właśnie służy do tego. Gaźnik w chinolu jest upierdliwy, podkręcisz żeby nie gasł to wtedy na zimno będzie kręcił "milion" obrotów itd. Skoro wydech coś wypluł i zaczął wyć to znaczy że jest uszkodzony. Zajrzyj pod skuter czy kolektor wydechowy jest dokręcony do głowicy silnika oraz łączenie kolektor-tłumik. Przy okazji obejrzyj czy wydech nie ma dziur i przerdzewiałych miejsc. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.